دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1399 - 00:02
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با آنا:

آمریکا پیام رزمایش‌‌های اخیر نیروهای مسلح را به‌خوبی دریافت کرده است/ لزوم تغییر راهبرد کاخ سفید در منطقه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: برگزاری رزمایش‌های اخیر از سوی نیروهای مسلح دارای پیام‌های روشنی برای آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش بوده و آن‌ها به‌خوبی این پیام را دریافت کرده‌اند.
کد خبر : 557849
2.jpg

فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های اخیر، گفت: این رزمایش‌ها دارای پیام‌های روشنی برای آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش بوده و به خوبی نیز آن‌ها پیام را دریافت کرده‌اند.


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نباید بیش از این منطقه را متشنج کنند چون بازنده میدان خودشان خواهند بود، افزود: به قول سردار شهید سلیمانی اگر آن‌ها جنگ را سال‌های سال در منطقه ما راه انداخته‌اند، پایان‌دهنده آن نخواهند بود.


وی با تأکید بر اینکه ترامپ حتی تا آخرین لحظات و ساعات ریاست‌جمهوری خود نیز سعی می‌کند به‌عنوان مرد بحران‌ساز همیشه حضور داشته باشد، تصریح کرد: بحران‌های ایجاد شده از سوی آمریکا در منطقه علاوه بر ایجاد تنش در میان ملت‌ها خود آمریکایی‌ها را نیز درگیر مشکلات عدیده کرده است.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه به جای اینکه آمریکا هر روز هواپیماهای جنگنده به خلیج فارس و منطقه اعزام کند به نظر می‌رسد باید فکری برای کاخ سفید و وضعیت داخلی خود کند، گفت: اکنون واشنگتن و اطراف کاخ سفید به یک منطقه جنگ‌زده‌ و پادگان نظامی تبدیل شده است.


مالکی با تأکید بر اینکه رزمایش ارتش و سپاه در آب‌های متعلق به کشورمان امری عادی و برای تقویت بنیه نظامی و دفاعی ماست، افزود: حضور هواپیماهای ناخوانده آمریکایی‌ها در نزدیکی و اطراف کشور ما جای سوال دارد.


وی با بیان اینکه برگزاری چنین رزمایش‌هایی دست ما را بازتر از قبل کرده و بنیه دفاعی و نظامی کشور را به رخ بیگانگان می‌کشد، تصریح کرد: آمریکا باید با تغییر استراتژیک مسیر خود را اصلاح کند.


انتهای پیام/۴١۵١/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته