دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

کردنوری: مشکل انتقال وجه نباید مشکل مالی استقلال قلمداد شود/ جایگزین مناسبی به جای کرار می‌آوریم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: از نظر من استقلال نیازی به جذب بازیکن در نیم فصل ندارد اما اگر مظلومی بخواهد قطعا بازیکنان جدید به ترکیب تیم اضافه می‌شوند.
کد خبر : 55781

عباس کردنوری در خصوص مشکل مالی استقلال در تبریز که باعث شد این تیم با هزینه فرزاد مجیدی به تهران برگردد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اظهار داشت: «نباید با مطرح کردن چنین مسائلی استقلال را تیمی با مشکلات مالی نشان داد. در آن زمانی که تیم قصد بازگشت به تهران را داشت مشکلی در انتقال وجه به حساب سرپرست باشگاه به وجود آمد و فرزاد مجیدی احساس وظیفه کرد و به تیم خودش کمک کرد تا بدون اتلاف وقت به تهران برگردد. بلافاصله هم در تهران او مورد تقدیر از سوی هم‌تیمی‌هایش قرار گرفته و پول وی هم به حسابش واریز شد.»


وی ادامه داد: «با توجه به اینکه پای بسیاری از صورت‌های مالی را امضا می‌‌کنم اشراف کاملی به مسائل مالی باشگاه دارم. از این رو اعلام می‌کنم که استقلال هیچ گونه مشکل مالی ندارد و حتی برخی از بدهی‌‌های گذشته را موفق شدیم، پرداخت کنیم. شرایط مالی استقلال بهتر از سال های گذشته است و با مدیریت درستی که در تیم وجود دارد نیز در آینده با مشکلی روبه‌رو نخواهیم شد.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این خبر که پرویز مظلومی لیست بازیکنان مورد نظرش در نیم‌فصل را در اختیار هیات مدیره قرار داده است نیز گفت: «اصلا چنین لیستی به دست هیات مدیره نرسیده است که بخواهیم درموردش حرف بزنیم. به نظرم تیم فعلی استقلال شرایط خوبی دارد و با یک تساوی در تبریز آن هم مقابل تیم استخوان‌داری چون تراکتورسازی نباید بگوییم ضعیف شده‌ایم. استقلال داشته‌هایش را به خوبی در زمین پیاده کرد و اگر پیروز نشد به خاطر حکمتی است که در فوتبال می‌گوید شما همیشه برنده نیستی، حتی اگر از حریفت برتر باشی. از نظر من استقلال نیازی به جذب بازیکن در نیم فصل ندارد با این وجود هر زمانی که مظلومی بخواهد ما نسبت به جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تیم اقدام خواهیم کرد.»


وی در مورد اینکه مظلومی اعلام کرده استقلال در خطوط هافبک و حمله نیاز به تقویت دارد و همچنین درمورد جذب حمزه یونس از تراکتورسازی، عنوان کرد: «در جلسات هیات مدیره مقرر شد جای خالی کرار را با جایگزینی مناسب پرکنیم. به طور حتم مهره‌ای تاثیرگذار به جای کرار می‌‌آوریم تا در ادامه فصل به مشکلی برنخوریم. در خصوص مهاجم تراکتورسازی هم هیچ صحبتی مطرح نشده است اما اگر قرار باشد برای آوردن او به استقلال کاری انجام دهیم با توجه به اینکه حمزه یونس با تراکتورسازی قرار دارد با مدیران این باشگاه برای جذب او مذاکره می‌کنیم.»


کردنوری درباره اینکه شاهرخ سبک‌دست اسپانسر استقلال تا اینجای فصل به تعهدات خود عمل کرده است گفت: «تا به امروز که موسسه مربوط به سبک‌دست به خوبی به تعهدات خود پایبند بوده و بدون کوچکترین مشکلی از تیم حمایت کرده است. این موسسه بدون کوچکترین مشکلی برای هر بازی اسپانسر مالی پیراهن تیم را مشخص می‌کند و بعید می‌دانم در آینده هم مشکلی در این زمینه داشته باشد.»


وی افزود: «قرارداد سبک‌دست با باشگاه استقلال سه ساله است و تا پایان سال 96 ادامه می یابد. با توجه به اینکه دو طرف قرارداد به خوبی به تعهدات خود عمل می‌کنند، دلیلی وجود ندارد که ما با همدیگر به مشکلی بر بخوریم. اسپانسر فعلی باشگاه بین 20 تا 25 میلیارد تومان فقط امسال به ما کمک می‌کند. »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته