دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1399 - 10:18
عضو شورای شهر تهران:

شهردار تهران در ارتباط با بازداشت شهرداران مناطق به توئیت اکتفا نکند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در ارتباط با موضوع دستگیری شهرداران مناطق 2 و 8 به یک توئیت اکتفا نکرده و اطلاع‌رسانی دقیق کند.
کد خبر : 557739

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد جواد حق‌شناس در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با بازداشت شهرداران مناطق 2 و 8 شهرداری تهران در هفته گذشته توسط مقامات امنیتی و با دستور قضایی اظهار کرد: ابعاد این ماجرا برای شهروندان روشن نیست و با توجه به حساسیت جامعه به مسائل شهر تهران انتظار می‌رود شهردار تهران در ارتباط با این موضوع به یک توئیت اکتفا نکرده و اطلاع‌رسانی دقیق کنند.


وی ادامه داد: این موضوع در جلسه هم‌اندیشی به اطلاع نمایندگان مردم رسید و لازم است تا جایی‌که به نحوه رسیدگی پرونده آسیبی نزند به اطلاع مردم نیز برسد. با توجه به لزوم وحدت اطلاع‌رسانی لازم است رئیس و یا سخنگوی شورای شهر در خصوص بازداشت شهرداران مناطق توضیحاتی را ارائه کنند.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: از قوه قضائیه نیز انتظار می‌رود تا افکارعمومی را در جریان روند رسیدگی به این پرونده‌های اخیر قرار دهند. همچنین دستگاه قضا در ارتباط با وضعیت قائم مقام شهرداری تهران که در سال 96 بازداشت شده‌ نیز پاسخ دقیق و روشنی ارائه دهد که در زمان تصدی این جایگاه هزاران میلیارد از دارایی‌های مردم به هدر رفته است و باید مشخص شود که این هدر رفت به شکلی انجام گرفته است.


حق‌شناس با اشاره به این‌که در آن زمان اعلام شد که سابقه مجرمان نظامی است و به دادگاه نظامی ارجاع داده شده است، عنوان کرد: موقعیت این افراد غیرنظامی بوده است و لازم است پس از گذشت 3 و نیم سال نسبت به آن توضیحات روشنی ارائه شود.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته