دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 16:55
جمال‌الدینی در همایش ملی بیماری‌های گوارش، کبد و تغذیه کودکان واحد یزد:

نگاه مدیریت و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه به حوزه علوم پزشکی است

مشاور قائم مقام در امور نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: نگاه مدیریت و هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه به حوزه علوم پزشکی است.
کد خبر : 5577

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سید حمید جمال‌الدینی مشاور قائم مقام در امور نخبگان و استعداد های درخشان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در همایش ملی بیماری‌های گوارش، کبد و تغذیه کودکان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با مشارکت سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شد با توجه به آمار متقاضیان به تحصیل در رشته های پزشکی و به منظور جلوگیری از خروج ارز و ادامه تحصیل علاقه مندان به این رشته گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توسعه رشته های پزشکی را به صورت ویژه مد نظر قرار داده است.


وی با توجه به ظرفیت های موجود دانشگاه آزاد اسلامی یزد اشاره کرد و گفت این دانشگاه می تواند به عنوان اولین دانشگاه جامع که همه رشته ها و گرایش های پزشکی در آن قرار گیرد مطرح شده و با تلاش در دستیابی به اهداف چشم انداز و فرامین مقام معظم رهبری در توسعه تحصیلات تکمیلی بویژه رشته های میان رشته ای و بین رشته ای و تولید ثروت از ایده نقش آفرینی کند.


مشاور دکتر لاریجانی افزود: حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال ارتقاء کیفیت، ارزیابی درونی، رتبه بندی و ایجاد نقش مشخص به واحدهاست تا بتواند از این بستر برای رسیدن به اهداف مناسب در زمینه توسعه پزشکی استفاده کند.


رئیس واحد یزد: امیدوارم این همایش ملی دستاوردهای خوبی در عرصه سلامت کشور داشته باشد



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم آغاز به کار بیمارهای گوارشی، کبد و تغذیه کودکان گفت: آیت الله هاشمی در اجلاس شصت و نهم شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی هدف گذاری بسیار خوبی در زمینه آموزشی و پزشکی ارائه و توجه به بحث آموزشی و پزشکی را از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.


دکتر محمدرضا اسلامی به پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی یزد در رشته های مختلف اشاره و ابراز امیدواری کرد:این همایش ملی بتواند دستاوردهای خوبی برای عرصه سلامت منتج و به ارائه خدمات مطلوب تری در این بخش منجر شود.


رئیس واحد یزد از تلاش های مسئولان تأمین اجتماعی، متخصصان و دانشجویان در برگزاری همایش ملی بیماریهای گوارش ، کبد و تغذیه کودکان قدردانی کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته