دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یحیی گل‌محمدی:

نمی‌دانم داور چه چیزی در صحنه دید که پنالتی گرفت/مقابل فولاد فرصت طلب بودیم/برای بازی بعد من و افشین آماده‌ایم!

سرمربی پرسپولیس گفت: داور با سوت اشتباه و پنالتی عجیبی که اعلام کرد بازی را از حالت فنی خارج کرد.
کد خبر : 557643
IMG-20210118-WA0201.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی بعد از برد دو بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی مهمی را بردیم. فولاد تیم خوب و قدرتمندی است که همیشه مقابل این تیم بازی کردن سخت است. امروز خوب جنگیدیم و فرصت طلب نشان دادیم. 


وی با اشاره به صحنه پنالتی رخ داده افزود: واقعا پنالتی نبود. نمی دانم داور چه چیزی را دید که پنالتی گرفت و فشار زیادی روی تیم ما ایجاد کرد. ۴ بازی نبرده بود و کارمان سخت شده بود اما سوت‌های اینچنینی فشار را روی تیم ما بیشتر کرد. صحنه خیلی واضح بود که پنالتی رخ نداده است.


گل‌محمدی راجع به اعتراض‌های مهدی هاشمی‌نسب روی نیمکت فولاد اضافه کرد: فوتبال است و جذابیت‌های خودش را دارد اما چیزی که می‌ماند رفاقت‌هاست. فکر می‌کنم سوت اشتباه داور باعث شد بازی از حالت فنی خارج شود. در کل می‌خواهم از عواملی که باعث می‌شوند بازی‌ها در این شرایط برگزار می‌شود تشکر کنم. از کادر پزشکی که در بیمارستان‌ها زحمت می‌کشند هم کمال تشکر را دارم.


همچنین گل‌ممحمدی بعد از حضور در نشست خبری بعد از گفت: بچه‌ها امروز خیلی خوب بودند و توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند. آنها خیلی خوب و درگیرانه بازی کردند و مقابل حریف کم نیاوردند. به بازیکنان بابت این برد تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند را ادامه دهند.


وی درباره اینکه پرسپولیس در خط حمله چگونه باید بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کند، اظهار داشت: باید تمرینات اختصاصی بیشتر و تمرکز بیشتری روی ضربات آخر داشته باشید. خوشبختانه تیم ما خیلی خوب موقعیت‌سازی می‌کند و امروز توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گویا باشگاه برای جذب مهدی ترابی نامه زده است و روند جذب این بازیکن چگونه پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: راجع به بازی صحبت کنیم خیلی بهتر است.


گل‌محمدی درباره تعویض محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی گفت: مجبور شدیم هر دو را تعویض کنیم. در آن پست هم کمبود بازیکن داریم و نگران دفاع وسط هستیم. باید با دکتر تیم صحبت کنیم تا ببینیم وضعیت‌شان به چه صورت است.


وی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد اظهار داشت: او نیمه اول را خوب مدیریت کرد و سوت زد، اما در نیمه دوم احساس می‌کنم بازی از دست او خارج شد. یک پنالتی گرفت که اصلاً پنالتی نبود و خیلی راحت سوت زد. ما خیلی تعجب کردیم، چون صحنه خیلی واضح بود و با اینکه خیلی به صحنه نزدیک بود، پنالتی اعلام کرد و این مسئله باعث ایجاد تنش و ناامنی در بازی می‌شود. آن پنالتی روند بازی را به خشونت برد و بازی از دست خودش هم خارج شد. در خیلی از صحنه‌ها خوب قضاوت کرد، اما در آن صحنه اشتباه کرد. کارت‌ها و سوت‌های داور به موقع بود، اما آن یک اشتباه و یک سوت، می‌تواند سایر صحنه‌ها را پوشش بدهد. همان یک صحنه می‌تواند شرایط را تغییر دهد.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه اگر سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان به بازی بعدی نرسند بازیکن جانشینی برای آنها وجود دارد یا نه، گفت: بازیکن داریم، خود من هم هستم و افشین پیروانی هم هست! ما هم می‌توانیم بازی کنیم! با این حال باید ببینیم وضعیت این بازیکنان چطور است و در بازی‌های آینده چه اتفاقی رقم می‌خورد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته