دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علمایی در گفتگو با آنا:

///امتحان جامع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد در مناطق قرمز و نارنجی مجازی برگزار می‌شود

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امتحان جامع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد در مناطق قرمز و نارنجی مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر : 557618
637214806018321165.jpg

جواد علمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره آزمون جامع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.


وی افزود: دانشجویانی که با توجه به وضعیت شهر محل تحصیل آنها ملزم به شرکت در آزمون جامع به صورت حضوری هستند می‌توانند نزدیکترین واحد دانشگاهی به محل سکونت خود را به عنوان محل برگزاری آزمون کتبی ارزیابی جامع انتخاب کنند و مراتب را به واحد دانشگاهی مبدأ اعلام کنند. واحدهای دانشگاهی مبدأ و مقصد باید هماهنگی لازم را به عمل آورند.


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره حضوری یا غیرحضوری بودن آزمون جامع بیان کرد: برای برگزاری آزمون جامع دوره دکتری منطقه‌بندی صورت گرفته است و مسئولان مناطق با توجه به رنگ‌بندی شهرها درباره حضوری یا غیرحضوری بودن آزمون تصمیم‌گیری می‌کنند.


علمایی ادامه داد: طبیعتاً آزمون جامع در شهرهای قرمز و نارنجی به صورت مجازی(با استفاده از سامانه دانشگاه) و در شهرهای زرد و آبی حضوری است. از آنجایی که فعالیت‌های حضوری واحدها تعطیل است، امکان برگزاری آزمون جامع با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد.


وی افزود: آزمون جامع با حضور حداکثر 30 نفر در هر محل متناسب با امکانات واحدهای دانشگاهی در هر مقطع زمانی صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.


آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری از روز 29 دی‌ماه آغاز می‌شود و تا روز 9 بهمن‌ماه ادامه دارد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب