دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1394 - 10:41
هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تصویب کرد

موافقت با راه‌اندازی شهرک شفا در واحدهای چالوس و بابل

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه به دنبال تحقق اقتصاد دانش‌بنیان هستیم و این کار بزرگی است، گفت: با تصمیم اعضای هیات امنای استان مازندران با تاسیس و راه‌اندازی دو شهرک شفا در واحدهای چالوس و بابل موافقت به عمل آمد.
کد خبر : 55746

دکتر کیومرث نیازآذری با توجه به برگزاری یازدهمین جلسه هیات امنای استان مازندران در واحد ساری، با بیان اینکه همه واحدها برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان فعالیت و تلاش کنند، به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: تحقق این امر کار آسانی نیست و نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، تلاش و صبر مضاعف دارد.


وی در مورد اقدامات انجام شده برای تعیین وضعیت برخی املاک واحدهای استان اظهار کرد: جلسات مشترک متعددی بین نماینده دانشگاه در استان، معاونت عمرانی استانداری و برخی از مدیران کل سازمان‌های مشترک تاکنون برگزار شد تا با بررسی دقیق برای حل مشکلات موجود اقدامات لازم صورت پذیرد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه 3 مرکز رشد فعال در استان مازندران وجود دارد از تاسیس و راه‌اندازی مرکز رشد واحد بابل و دو شهرک فناوری آزاد «شفا» در استان در آینده نزدیک خبر داد.


وی با توجه به دستور جلسه هیات امنا گفت: در این جلسه با درخواست واحد چالوس برای فروش یک قطعه زمین در خارج از مجتمع دانشگاهی و خریداری ملک همجوار و توسعه مجتمع موافقت شد و قرار شد در صورت درآمد مازاد این درآمد برای امور دانش‌بنیان هزینه شود.


نیازآذری، فروش 2 ملک متعلق به واحد قائم‌شهر برای سرمایه‌گذاری در اقتصاد دانش‌بنیان در این واحد را از دیگر دستورات این جلسه عنوان کرد که همه اعضا با این دستور موافقت کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران فروش ساختمان قدیمی مرکز محمود آباد برای تکمیل ساختمان جدید و فروش ساختمان خوابگاه سما بابل برای خرید ملک آموزشی که اکنون استیجاری است را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.


به گزارش آنا، معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در یازدهمین جلسه هیات امنای استان مازندران با بیان اینکه زمین در مازندران بسیار گران است، گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان از فضاهای آموزشی بسیار مناسبی برخوردار هستند.


دکتر فرهاد حسین زاده لطفی با تاکید بر حل و فصل مشکلات اراضی برخی واحدهای دچار مشکل خواستار گزارش کامل و مبسوط کمیته 4 نفره از اقدامات انجام گرفته شد.


وی با توجه به تصویب دو شهرک شفا در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و سطح انتظار و توقعات از این استان با ظرفیت های موجود حداقل دو شهرک شفا بوده است.


وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری فرایند تاسیس و راه اندازی این دو شهرک آغاز شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته