دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1399 - 16:34
لادن‌مقدم مطرح کرد؛

تعامل موثر دانش‌آموزان هنرستان‌ها در مجاورت دانشکده‌های دانشگاه آزاد

معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: ایجاد هنرستان‌های مجاور دانشکده‌ها که حوزه فعالیت آنها مهارتی و کاربنیان بوده، کمک زیادی به دانش آموزان می‌کند.
کد خبر : 557341
index.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، علیرضا لادن‌مقدم در حاشیه بازدید از دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان ضمن ابراز رضایت از دانشکده‌های استان گلستان در زمینه کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای گفت: مدارس عالی مهارتی که یک سطح بالاتر از مقاطع تحصیلی در مدارس است در حد فاصل بین مدرسه و بازار کار قرار دارد.


وی اضافه کرد: در حوزه مدارس عالی مهارت، بحث کیفیت مطرح است و سازمان به دنبال کمّیت نیست، ممکن است تعداد افراد کمی مهارت بیاموزند، اما قطعاً متخصص خواهند شد تا نیازهای جامعه را برطرف سازند.


معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: با توجه به طرح آمایش و هیئت علمی‌های موجود در سطح دانشگاهی، رشته‌ها در دانشکده‌ها توسعه خواهند یافت و هدف بعدی، ایجاد هنرستان‌های مجاور دانشکده‌ها بوده که حوزه فعالیت آنها مهارتی و کاربنیان است.


لادن‌مقدم با اشاره به دامنه فعالیت مدارس عالی مهارتی در حوزه بین‌المللی تصریح کرد: با کسب مجوزهای لازم از حوزه معاونت بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، می‌توان اقدامات موثری در رابطه با کسب مهارت‌های لازم و تبادل دانشجو با دانشگاه‌های معتبر خارجی داشت که این امر می‌تواند به توسعه مهارت‌آموزی در سطح کشور کمک می‌کند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته