دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1394 - 09:54

برنامه‌های هفته پژوهش واحد زرقان با برگزاری نمایشگاه معماری آغاز شد

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان برنامه‌های هفته پژوهش در این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.
کد خبر : 55734

دکتر محمد رستم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از برگزاری برنامه‌های متنوعی در این هفته خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های هفته پژوهش واحد زرقان با برگزاری نمایشگاه معماری آغاز و با برگزاری سمینار و سخنرانی علمی اهمیت تولید داروهای نو ترکیب در مقیاس صنعتی، زیباشناختی ساختار زبان و نهادهای مالی در بازارهای سرمایه‌ای ادامه پیدا کرد.


وی تنوع موضوعات با توجه به نیاز دانشجویان رشته‌های مختلف را از شاخص‌های مهم سخنرانی‌های علمی این هفته دانست و افزود: برگزاری کارگاه ثبت اختراع و جلسه هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان معماری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است که با همکاری استادان این واحد و استادان مدعو از سایر دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.


معاون پژوهش و فن‌آوری واحد زرقان خاطرنشان کرد: به همت استادان و دانشجویان رشته ژنتیک در حاشیه برگزاری مراسم در روزهای مختلف آزمایش‌های قند خون و تعیین گروه خونی برای دانشجویان و استادان و کارکنان در این واحد دانشگاهی انجام می‌پذیرد.


رستم‌پور با توجه به برگزاری مراسم اختتامیه هفته پژوهش در روز چهارشنبه 25 آذر گفت: در این مراسم از پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان قدردانی به عمل خواهد آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب