دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1399 - 12:10
خضری‌پور عنوان کرد؛

بهره‌برداری از آنومالی سنگ‌آهن در کارگاه دانشگاه آزاد اسلامی/ از همکاری با دانشگاه آزاد متضرر نمی‌شویم

معاون اداری و پشتیبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین با اشاره به فعالیت کارگاه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه سنگ‌آهن عنوان کرد: قطعاً در این کارگاه محصولات باکیفیتی تولید خواهد شد، ضمن آنکه از این ظرفیت می‌توان برای ایجاد اشتغالزایی استفاده کرد.
کد خبر : 557288
IMG_20210116_133043.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، محمدرضا خضری‌پور معاون اداری و پشتیبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین در حاشیه بازدید از کارگاه مهندسی معکوس دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس دانشگاه آزاد واحد سیرجان دیدار کرد.


معاون اداری و پشتیبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین در این نشست با اشاره به سیاست کلان این شرکت مبنی بر تأمین نیازها از شهرستان سیرجان اظهار کرد: سیاست مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت گهرزمین تأمین هرگونه خدمات و کالای مورد نیاز با اولویت شهرستان سیرجان است.


محمدرضا خضری‌پور با بیان اینکه رفع نیازهای شرکت سنگ آهن گهرزمین از شهرستان سیرجان موجب افتخار است، عنوان کرد: سیاست کلان این شرکت استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهر (خدمات، تولید، بازرگانی و کالاهای بازرگانی) است.


وی با تأکید بر اینکه دغدغه مدیران صنعتی تمرکز بر کیفیت کار است، بیان کرد: اگر برای خط تولید شرکت به یک دستگاه یا قطعه نیاز داشته باشیم، آن را از اصفهان می‌گیریم. حالا سوال آن است که قطعه‌ گرفته شده از کارگاه دانشگاه آزاد از نظر عمر مفید و بازدهی لازم مانند قطعه‌ای است که از اصفهان می‌گیریم؟


تأکید بر اهمیت همکاری با دانشگاه برای رفع نیازهای پژوهشی و آموزشی صنعت


معاون اداری و پشتیبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین در عین حال این سوال را مطرح کرد که آیا قطعه ساخته شده توسط دانشگاه ما را دچار توقف کاری نمی‌کند و موجب تعطیلی کارخانه نمی‌شود؟


خضری‌پور تبیین کرد: به مدیران شرکت سنگ آهن گهرزمین اطمینان خاطر داده‌ام که در کارگاه دانشگاه آزاد اسلامی شرایط خوبی حاکم است و قطعاً تولید محصولات باکیفیت انجام خواهد شد، ضمن آنکه از این ظرفیت  و گسترش کارگاه‌ها می‌توان برای ایجاد اشتغالزایی و درآمدزایی در شهرستان استفاده کرد.


وی با تأکید بر اهمیت همکاری دانشگاه برای رفع نیازهای پژوهشی و آموزشی صنعت بیان کرد: باید مشکلات و چالش‌هایی را که امروز صنعت و کار به آن مبتلا شده، تعریف کنیم و از دوستان دانشگاهی بخواهیم با تهیه پروپوزال در قالب طرح‌های پژوهشی به ما بگویند مشکل را چگونه می‌خواهند رفع کنند.


معاون اداری و پشتیبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین در ادامه با اشاره به مزایای استقرار دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک معدن از بُعد نظارتی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، پیشنهادهای خود در راستای همکاری بهتر دانشگاه و صنعت را با رئیس دانشگاه آزاد واحد سیرجان در میان گذاشت.


اختصاص کارگاهی برای دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه شرکت‌های صنعتی با هدف بالاتر بردن کیفیت و مطلوبیت کار، مشارکت فعال دانشجویان از طریق حضور در محیط‌های معدنی با هدف کسب تجربه عملی و ارتقای دانش فنی و اختصاص فرصت‌های مطالعاتی در صنعت برای استادان با هدف ارتقای علمی سه پیشنهاد ارائه شده توسط معاون اداری شرکت گهرزمین بود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

برچسب ها: سنگ‌آهن خبر آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته