دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هانسی فلیک:

شکست برابر هولشتاین شوک شدیدی به بایرن مونیخ بود/ تلخی این باخت را فراموش خواهیم کرد

سرمربی تیم بایرن مونیخ گفت: شکست مقابل هولشتاین شوک شدیدی به تیم وارد کرد ولی باید این شکست تلخ را فراموش کنیم و آماده مسابقات بعدی شویم.
کد خبر : 556719
95.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بایرن مونیخ مهم‌ترین شگفتی فوتبال باشگاهی جهان را تا اینجا در سال 2021 رقم زده و با قبول شکست مقابل تیم هولشتاین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی آلمان وداعی زودهنگام با جام قهرمانی این رقابت‌ها داشت و رویای کسب سه‌گانه در این فصل را از دست داد.


هانسی فلیک درباره حذف تیمش مقابل هولشتاین اظهار کرد: باید تجربیات لازم از این شکست را در بازی‌های بعدی استفاده کنیم. در کار دفاعی دچار ایراد بودیم و اجازه دادیم تا حریف گلزنی کند. ضعف در فشار بیشتر بر بازیکنان حریف که مالک توپ هستند کاملاً حس شد و باید این نقیصه را رفع کنیم تا خطر کمتری روی دروازه حس شود.


سرمربی تیم بایرن مونیخ افزود: با فراموش کردن تلخی شکست به فکری بازی‌های بعدی خواهیم بود. شکست در این مرحله از جام حذفی شوک شدیدی به تیم وارد کرد اما باید با فرصتی که از دست رفته کنار آمد و آماده مسابقات دیگری که داریم، خواهیم شد. ماجراجویی در جام حذفی به پایان رسیده و باید در دیگر تورنمنت‌ها موفق شویم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته