دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیتا خارستانی با نمایش «حباب» به موج نو می‌آید

نمایش «حباب» به نویسندگی الهام نظری و کارگردانی بیتا خارستانی با پشت سر گذاشتن مراحل پایانی تمرین برای اجرای عمومی در تماشاخانه موج نو آماده می‌شود.
کد خبر : 55671

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط‌عمومی اثر، بیتا خارستانی در مقام کارگردان این روزها به شدت مشغول تمرین‌های نمایشنامه حباب به نویسندگی الهام نظری است تا آن را از هفته دوم دی‌ماه در تماشاخانه موج نو روی صحنه ببرد.


در خلاصه داستان این نمایش آمده: ما مثل هزار تا حباب بودیم که توی هوای جنگ ناپدید شدیم، جوری که انگار از اول وجود نداشتیم. ما داریم حرف می‌زنیم. صدامونو می‌شنوید؟


به گفته کارگردان حباب، نمایش حباب به تاریخ جنگ نمی‌پردازد. بلکه به قصه‌ای می‌پردازد که در دل این مهاجرت‌های اجباری حاکی از جنگ هویت‌ها را می‌رباید. در حقیقت، این نمایش نگاهی به بُعد انسانی مهاجرت‌های اجباری، هویت و جغرافیا دارد.


زینب گرمارودی و زحل زهرانی بازیگران نمایش هستند و سایر عوامل عبارتند از: زینب پیرزاده دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مرضیه باقری طراح صحنه، پیتر پیرحسن‌لو طراح موسیقی و افکت، سمانه سمتی طراح لباس، مهدی دوایی طراح پوستر و بروشور، مجید جمشیدی مشاور آواز و هومن نجفی عکاس.


بیتا خارستانی پیش از این نمایش‌های «در این شهر فرشته‌ای وجود ندارد» و «سیاهه‌ی سفارش، سفارش سیاه» را کارگردانی کرده و در نمایش‌های «انگور» و «معرکه در معرکه» به ایفای نقش پرداخته است.


«حباب» با مدت‌زمان سی دقیقه،کاری از گروه تئاتر فردا است که از هفته دوم دی‌ماه اجراهای خود را در تماشاخانه موج نو آغاز می‌کند.



انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر حباب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته