دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ژنرال‌های مشهدی عباس چهارشنبه رونمایی می‌شوند

نمایش «ژنرال‌ها» نوشته و کارگردانی امیر مشهدی عباس چهارشنبه 25 آذر با حضور هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می‌شود.
کد خبر : 55664

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اثر، نمایش «ژنرال‌ها» تازه‌ترین نمایش گروه تئاتر هفت.پنج.یک که نمایشی برای پاسداشت صلح و انسان دوستی است روز چهارشنبه 25 آذر ساعت 18 افتتاح می‌شود و در این اجرا هنرمندان شناخته شده تئاتر و تئاتر کودک مهمان ویژه ژنرال‌ها خواهند بود.


این نمایش که تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است با تهیه‌کنندگی محمد رضا کریمی صارمی و نویسندگی، کارگردانی و طراحی امیر مشهدی عباس آخرین روزهای تمرین را سپری می‌کند.


در این نمایش زنده عروسکی حمیدرضا حسینعلی، مجتبی گوهرخای، ندا نوری به ایفای نقش می‌پردازند. آهنگسازی این اثر را عبد آتشانی با اشعاری از آزاده فرهنگیان انجام داده و طراحی و ساخت عروسک و آکساسوار آن را غزاله مرصوصی و مرجان نامورآزاد بر عهده دارند.


در این پروژه نمایشی فرزاد سلیمانی، مرجان نامور آزاد، غزاله مرصوصی به عنوان دستیار کارگردان حضور دارند. طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده بردیا علمی، عکاس فرید حسینی، رزرو و تبلیغات فرزانه جوهری مجد، مدیر تولید میثم آدوسی و مدیر اجرا علی احسانی هستند.


مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله واقع شده است. پیش‌فروش بلیت‌‌های این نمایش از طریق سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com انجام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته