دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رپرتوار 60 روزه نمایش‌های گروه تئاتر صفیر در گیلان

گروه تئاتر صفیر با کارگردانی لیلا حسین زاده از 12 آذر ماه رپرتوار نمایش‌های تولید شده خود را در بابلسر آغاز کرده است.
کد خبر : 55645

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، این گروه قرار است تا 21 بهمن ماه 5 نمایش صحنه‌ای و خیابانی را در سالن‌های مختلف شهر بابلسر به نمایش در آورد.


نمایش خیابانی «راهبران» با طراحی، کارگردانی و نویسندگی لیلا حسین زاده که پرفرمنسی بر اساس واقعه عاشورا بود از 12 تا 21 آذر در محوطه سرپوشیده ورزشگاه شهید اسماعیل زاده و جنب هواشناسی شهر بابلسر به اجرا در آمد.


نمایش «بی‌خوابی» نیز که کارگردانی آن را حسین زاده بر عهده داشته از 11 آذر تا 22 دی ماه هر یک شب در میان در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) این شهر اجرا می‌شود.


نمایش «بی‌خوابی» دو برداشت از نمایشنامه «دیگر مرا صدا نزن مادر» نوشته محمد رحمانیان را به نمایش می‌گذارد.


در این نمایش دو گروه از بازیگران به ایفای نقش می‌پردازند که بازیگران فرم اول: کوثر نصرالهی، مهری همایونزاده، آتنا غلامزاده، صدرا عمویی، رضا دابویه و بازیگران فرم دوم: لیلا حسین زاده و مونا احمدی هستند.


نمایش «خیاط ناشی +9 اپیزود دیگر» نیز از 11 تا 21 دی ماه در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) شهر بابلسر روی صحنه می‌رود.


«خیاط ناشی...» در بخش صحنه‌ای چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تهران مبارک حضور داشته و در آن بازیگرانی همچون کوثر نصرالهی، صدرا عمویی، آتنا غلامزاده، میثم پورعباسی، بشیر مجمع صنایع، عباس عیدی، رضا دابویه، فرشاد فتحی، مهری همایونزاده، میلاد میرعباسی، سعید پورمیرزا، علی شیرافکن ایفای نقش می‌کنند.


نمایش «قصه‌های صفیر» دیگر نمایش لیلا حسین زاده در گروه تئاتر صفیر است که از 11 دی تا اول بهمن در قالب این رپرتوار به اجرا در می‌آید.


بازیگران و عروسک‌گردان‌های این نمایش کوثر نصرالهی، رضا دابویه، صدرا عمویی، بشیر مجمع صنایع و فرشاد فتحی هستند.


نمایش «رویای آفرینش» نیز از 9 تا 21 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری شهید باهنر اجرا خواهد شد.


این نمایش نیز که کار حسین زاده است با بازی کوثر نصرالهی، صدرا عمویی، روجا آقاجانپور، میثم پورعباسی، بشیر مجمع صنایع، عباس عیدی، رضادابویه، فرشاد فتحی، مهری همایونزاده، میلاد میرعباسی، سعید پورمیرزا، علی شیرافکن روی صحنه می‌رود.


لیلا حسین زاده متولد 51 فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی گرایش کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که نزدیک به سه دهه در تئاترحرفه‌ای شهر بابلسر فعالیت داشته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر گیلان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته