دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1399 - 10:40
در نشستی با حضور مسئولان استانی تأکید شد؛

تسهیل در تصویب رشته‌های پرمتقاضی دانشگاه آزاد اسلامی داراب

تسهیل در تصویب رشته‌های پرمتقاضی به‌ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی در نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر : 556443
IMG-20210111-WA0033.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از داراب، محمد‌کاظم کاوه‌پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی داراب با تأاکید بر فعالیت‌های اخیر صورت گرفته، وضعیت این واحد دانشگاهی را در سال‌های آتی امیدوارکننده توصیف کرد. 


وی با تشکر از تلاش‌های هیئت‌مدیره و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب به بررسی مسائل مختلف پرداخت و برای همکاری و رفع موانع موجود راهنمایی‌های لازم را ارائه داد.


رنجی که از نبود رشته‌های پر‌متقاضی‌ می‌بریم


جعفر شریعتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اخیر این واحد دانشگاهی پرداخت و گفت: واحد داراب با وجود قدمت زیاد و ظرفیت‌های موجود از فقر رشته‌های پرمتقاضی به‌ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی رنج می‌برد و خواستار تسهیل در تصویب رشته‌های مورد نظر این دانشگاه هستیم.


یحیی منصوب مدیرکل توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه درآمدهای شهریه‌ای و غیر‌شهریه‌ای خواستار همراهی و مشارکت همه کارکنان اعم از اعضای هیئت‌علمی و کارمند در برون‌رفت از مشکلات موجود شد.


احمدرضا پاک‌رائی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب نیز به ارائه گزارشی از حوزه معاونت علمی و فعالیت‌های دانش‌بنیان و اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش پهنای باند، ارتقای زیر‌ساخت‌های فناوری دانشگاه پرداخت. 


به گزارش آنا، در این جلسه مجتبی صمدی مدیر حراست، ناصر صالحی معاون سما، امیر‌حسین فداکار مدیر اداری و عبدالمهدی رستاد مدیر پژوهش و فناوری حضور داشتند و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور در نشست صمیمی با کارکنان این واحد به پرسش‌های آنان پاسخ گفت و در پایان از قسمت‌های مختلف دانشگاه بازدید کرد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته