دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 16:18

آیت الله هاشمی رفسنجانی در جریان بازدید از طرح توسعه حرم امام(ره): ان شا‌ءالله سال آینده اینجا را کامل شده ببینیم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر امروز با حضور در حرم امام(ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرد.
کد خبر : 5563

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پی دعوت حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، تولیت حرم مطهر و رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی برای بازدید از طرح توسعه حرم، ظهر امروز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حرم امام(ره) از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت طرح‌های مختلف انجام شده و در دست اقدام قرار گرفت.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بدو ورود با ادای احترام نسبت به مقام شامخ رهبر فقید انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی از طرح‌های مختلف توسعه حرم بازدید کرد.


بنا بر گزارش سایت جماران، در این مراسم بازدید، محمدعلی انصاری توضیحاتی را درباره بخش‌های مختلف در حال ساخت حرم مطهر امام خمینی‌(ره) به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کرد.


آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در پایان این بازدید، در سخنانی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بالاخره جای مناسب برای جمهوری اسلامی آن هم به عنوان آرامگاه بنیانگذارش با این خصوصیات شکل می‌گیرد؛ البته این کار طول کشید که آن هم به دلیل تدریجی رسیدن بودجه بود. البته کارها به گونه‌ای بود که تدریج‌پذیر هم بود.


وی افزود: ان شا‌ءالله سال آینده اینجا را کامل شده ببینیم؛ حرم امام یکی از مراکزی می‌شود که خیلی از توریست‌های دنیا می‌خواهند آن را ببینند.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره زمان اتمام این پروژه بیان کرد: این بستگی به امکانات و شرایط مطلوب کاری دارد، اما ان شاءالله اصل کار تا دو سه ماه دیگر تمام می‌شود.


در این بازدید، حجت‌الاسلام والمسلمین سراج‌الدین موسوی و قدرت الله علیخانی نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته