دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

منصور قنبرزاده: منصوریان تحت فشار آن حرف‌ها را زد/ هنر مربی در روزهای سخت مشخص می‌شود

مدیر عامل نفت تهران گفت: بعضی از افراد می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و نفت را به حاشیه ببرند.
کد خبر : 55617

به گزارش گروه ورزشی آنا، مشکلات مالی در این فصل گریبان اکثر باشگاه‌های لیگ برتری را گرفته است . عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی موجب بروز اختلافاتی میان مدیران تیم‌ها و بازیکنان و کادر فنی شد، حتی این مشکلات کار را به جایی رساند که باشگاه نفت تهران که در چند سال اخیر بدون حاشیه نتایج خوبی را کسب می‌کرد، در چند روز اخیر به دلیل اختلافاتی که بین میان مدیرعامل این باشگاه و سرمربی تیم ایجاد شد به حاشیه برود.


منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه نفت گفت: «در 15 دقیقه بین دو نیمه بازی تیم ما مقابل فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان با بازیکنان هم‌قسم شدند که در نیمه دوم بازی را ببرند و موفق هم شدند. همین برد نشان می دهد که صحبت‌هایی که در مورد وجود اختلاف در باشگاه نفت می‌شود واقعیت ندارد و زایده تخیل بعضی از افراد است.»


مدیرعامل نفت تهران درباره صحبت‌های منصوریان علیه مدیریت باشگاه نفت افزود: «به‌دلیل فشار مالی که بر باشگاه حاکم است و بازیکنان هم به‌خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرین‌ها روی سرمربی تیم فشار می‌آورند و منصوریان هم تحت فشار صحبت‌هایی را علیه باشگاه کرد و آن حرف‌ها را زد. هنر یک مربی در این است که در شرایط سخت تیم را موفق کند. ما مشکل مالی زیادی داریم و از دست مدیرعامل باشگاه کاری برنمی‌آید. دو منبع مالی برای تامین هزینه‌های نفت اعلام آمادگی کردند که در حال حاضر هر دومنبع به مشکل برخوردند و هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کنند. متاسفانه در این شرایط بعضی افراد می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و نفت را به حاشیه ببرند.»


قنبرزاده ادامه داد: «بازیکنی که در یک تیم بازی می‌کند، زحمت می‌کشد و پولش را می‌خواهد. در این مورد کاملا حق را به بازیکن می‌دهم ولی فشار این انتقادها روی مدیریت تیم و کادر فنی است و ما باید صعه صدر خودمان را در این موارد بالا ببریم.»


وی همچنین افزود: «در حال حاضر مشکل مالی فقط مختص نفت نیست و اکثر تیم‌های لیگ برتری چنین مشکلی را دارند. در میان همه تیم‌های ما تنها تیمی بودیم که قرارداد سال‌های قبل بازیکنان را تسویه کردیم و هیچ بدهی از این بابت نداریم. الان به عنوان مثال سازمان لیگ 100 میلیارد تومان طلب دارد که از این مقدار حدود 6-7 میلیارد تومان سهم باشگاه‌ها است. اگر این بودجه به باشگاه‌ها تزریق شود مقداری از مشکلات ما کم می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته