دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1399 - 09:19
حجت‌الاسلام نیکخو:

تحلیل مسائل مختلف جامعه مورد توجه دانشگاهیان قرار گیرد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه قدرت تحلیل و تأثیر‌گذاری استادان مهم است، تأکید کرد: تحلیل مسائل مختلف جامعه باید مورد توجه استادان و دانشجویان قرار گیرد.
کد خبر : 556132
IMG_20210112_004328.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از داراب، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو با حضور در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب با بیان ابعاد مختلف تأثیر‌گذاری استادان بر دانشجویان و تأکید بر اثربخشی فرهنگی گفت: راه انتقال مفاهیم به دانشجویان و ایجاد انگیزه، روحیه جهاد، شهادت، شهامت و تحلیل مسائل مختلف جامعه باید مورد توجه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه قرار گیرد.


وی افزود: جریان دانشجویی باید در دانشگاه‌ فعال باشد و پاسخگویی به دانشجویان نیز در اولویت استادان قرار گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب نیز گفت: این واحد دانشگاهی با توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری توانسته است به‌عنوان یک دانشگاه تراز انقلابی و شاخص شهرستان و استان خود را معرفی کند.


جعفر شریعتی افزود: حجم فعالیت‌های فرهنگی انجام‌شده در این دانشگاه در سطح شهرستان و استان از وضعیت خوبی برخوردار بوده که به لطف همکاری و هم‌افزایی مجموعه‌های بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه رخ داده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب ابراز امیدواری کرد با توکل به خدا و تلاش همکاران در سال‌های آتی شاهد برون‌رفت این واحد دانشگاهی از مشکلات موجود باشیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته