دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چاپ دو کتاب از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج از چاپ دو کتاب از سوی اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 55604

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اصغر پوربهزادی با ابراز خرسندی از فعالیت اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی در انتشار کتب علمی و آموزشی گفت: منشاء هر تحول و پیشرفتی وجود منابع علمی لازم و کافی در آن حوزه است و کتاب به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع اطلاعاتی به شمار می‌آید که دانشجویان و استادان می‌توانند از آن استفاده کنند.


وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در حوزه انتشار کتب علمی و آموزشی با چاپ 11 کتاب در سالیان اخیر گام‌های موثر و خوبی برداشته و امید است با حضور تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی که باعث تحول در علم و آموزش جنوب استان کرمان شده است شاهد نوآوری و خلاقیت‌های علمی که کاربردی صنعتی دارند، باشیم.


کتاب فیزیولوژی گیاهی نوشته نسیم رودباری از اعضای هیات علمی گروه علوم تجربی این واحد دانشگاهی که ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های کشاورزی و دانشجویان رشته زیست شناسی گیاهی تالیف شده به تاثیر تنش‌های محیطی بر انجام عمل فتوسنتز و مکانیسم‌های این عمل می‌پردازد.


کتاب دیگر با عنوان مبانی بیوشیمی عمومی تالیف امین گنجعلی دیگر عضو هیات علمی گروه علوم تجربی است و به بیان فرآیندهای حیاتی موجودات زنده می‌پردازد و قابل استفاده در دوره‌های کاردانی و کارشناسی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته