دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1399 - 17:36
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان:

شهادت سلیمانی تزریق خون تازه به کالبد انقلاب در گام دوم بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان گفت: اوایل گام دوم انقلاب انسان کم‌نظیری مانند سلیمانی را از دست دادیم که شهادت او تزریق خون تازه به کالبد جامعه بود.
کد خبر : 556024
kak-mis-991022 (1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مسجدسلیمان، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان همایش پیاده‌روی «حاج قاسم، قهرمان ملی» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور کارکنان و استادان در محوطه این واحد دانشگاهی برگزار شد.


علی یار‌حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در این همایش با تسلیت سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) و نخستین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی گفت: این مراسم، مراسمی نمادین بود و یک پیام دارد که باید از این بزرگان الگو بگیریم.


وی افزود: شهدادر همه زمینه‌ها الگو هستند، مهم‌ترین درسی که می‌توان از شهدا گرفت، اخلاصی آنان است و به واسطه همین اخلاص خداوند به آنها مقامی داد که همه جهان برای بزرگداشت و تسلیت در شهادتشان به‌پاخاست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان گفت: اخلاص و تلاش شبانه‌روزی و تن به خطر دادن و جهانی فکرکردن از ویژگی‌های خاص این شهدا بود، ابو‌مهدی المندس در جایی گفته بود که زبان عربی زبان قرآن و زبان فارسی زبان انقلاب است.


یارحسینی افزود: کسانی که در خارج از کشور هستند، قدر انقلاب را بیشتر می‌دانند؛ اما متأسفانه بعضی در داخل قدر این نعمت را نمی‌دادند و خداوند به همه توفیق دهد تا قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.


وی تأکید کرد: شهدا تاجر واقعی بودند، تاجر واقعی کسی است که بالاترین درجات بهشت را کسب کند نه صرفاً از هر راهی درآمدی کسب کنند، طرف حساب این شهدا خدا بود و خدا هم بهشت برین را برای آنان در نظر گرفته است.


این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: همانگونه که در گام نخست انقلاب خیلی از مخلصین کشور را از دست دادیم، اوایل گام دوم انقلاب هم انسان کم‌نظیری مانند سلیمانی را از دست می‌دهیم که این تزریق خون تازه به کالبد جامعه است و امیدورام بتوانیم از این ذخیره‌ای که برای ما به جا گذاشته که مکتب شهید سلیمانی است، درس‌های زیادی بگیریم و در سبک زندگی، اخلاق‌کاری،   خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی  آنها را اجرا کنیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته