دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1399 - 14:05
رئیس دانشکده سمای دزفول:

سردار سلیمانی فرمانده‌ای بی‌نظیر و دیپلماتی کاربلد بود

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سمای دزفول گفت: سردار سلیمانی در عرصه نظامی و در جبهه نبرد فرمانده‌ای بی‌نظیر، بی‌بدیل و افتخارآفرین و در عرصه دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی دیپلماتی تمام قد، کاربلد و ممتاز بود.
کد خبر : 555920
دزف.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دزفول، علی براتی در ششمین یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم، امنیت و سلامت شهرستان دزفول که در دانشکده سمای  دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد، اظهار کرد: رسالت دانشگاهی و وظیفه خود می‌دانیم که خانواده‌ معظم و معزز شهدای والامقام که جان گرانبهای خود را در راه حفظ و حراست و پاسداری از عزت، شرف و اقتدار میهن اسلامی تقدیم آستان ربوبی کردند را تکریم و تجلیل کنیم.


وی با یادآوی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: این سردار در عرصه نظامی و در جبهه نبرد فرمانده‌ای بی‌نظیر، بی‌بدیل و افتخارآفرین بود و در عرصه دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی دیپلماتی تمام قد، کاربلد و ممتاز بود.


رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سمای دزفول خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در عرصه بین‌المللی شخصیتی تأثیرگذار و تعیین‌کننده و در یک کلام حاج قاسم به معنای واقعی کلمه سردار دل‌ها بود.



براتی با ذکر فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند؛ به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و روش و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم؛ بیان کرد:  امید اینکه همه ما در مکتب حاج قاسم تلمذ کنیم.


پایان‌بخش این مراسم معنوی، تجلیل و تکریم از خانواده شهدای گرانقدر مدافع حرم، امنیت و سلامت شهرستان دزفول بود.



قرائت دلنوشته فرزند شهید جاویدالاثر مدافع حرم شهید مهدی نظری (دانش‌آموخته دانشکده سمای دزفول) و مرثیه‌سرایی از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته