دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1394 - 12:36

نعمتی: «رهروان ولایت» حتما در انتخابات 94 حضور جدی خواهد داشت/ هیئت مؤسس از نمایندگان ادوار مجلس و بزرگان سیاسی هستند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم، با اعلام اینکه «اقدامات قانونی برای شکل‌گیری تشکل رهروان ولایت در وزارت کشور در حال پیگیری است»، گفت: این تشکل در انتخابات مجلس دهم حضور فعال و جدی خواهد داشت.
کد خبر : 55583

بهروز نعمتی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره حضور فراکسیون رهروان در انتخابات مجلس اظهار کرد: با توجه به مسائل مختلف و متعدد، مجموعه‌ای تحت عنوان رهروان ولایت در انتخابات مجلس آینده حضور جدی خواهد داشت.


وی افزود: امیدواریم بتوانیم افرادی را که دارای تفکر معتدل هستند در سراسر کشور شناسایی کنیم چراکه دیگر نظام طاقت تندروی را ندارد.


این عضو فراکسیون رهروان ولایت در مجلس ادامه داد: این تشکل تحت لوای عقلای قوم حرکت خواهد کرد، هنوز ماهیت این تشکل مشخص نیست ولی در وزارت کشور کارهای قانونی آن در حال پیگیری است.


نعمتی درباره هیئت مؤسس این تشکل گفت: اعضای هیئت مؤسس این تشکل از نمایندگان ادوار مجلس و همچنین بزرگان سیاسی کشور هستند، من نمی‌توانم درباره اسم افراد سخنی بگویم. بعد از دریافت مجوز درخصوص نام افراد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.


وی همچنین درباره حضور اعضای فراکسیون رهروان در جلسات وحدت اصولگرایی گفت: از جزئیات این جلسات خبر ندارم ولی ممکن است که آقای علی لاریجانی یا آقای کاظم جلالی در این جلسات حضور داشته باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته