دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1399 - 00:02
عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس:

مدیریت نامناسب دولت وضعیت نامناسب بازار سرمایه را تشدید کرد/ مجلس پیگیر مطالبات مالباختگان بورسی است

عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس، از تداوم پیگیری وضعیت مالباختگان بازار سرمایه در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: دولت در وضعیت فعلی بورس بی‌تقصیر نیست.
کد خبر : 555706
index.jpg

حسن شجاعی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با تاکید بر اینکه پیگیری وضعیت بازار سرمایه با هدف احقاق حقوق مالباختگان در دستور کار مجلس به ویژه کمیسیون اصل ٩٠ قرار دارد، گفت: متاسفانه فضای هیجانی برای حضور مردم در بورس در بازه‌‌ای از زمان شکل گرفت و عده بسیاری در پی آن متضرر شدند.


نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در حوزه مدیریت بازار سرمایه عملکرد خوبی نداشت، افزود: متاسفانه نحوه مدیریت غیرصحیح دولت به هیجان شکل گرفته در بازار سرمایه دامن زد.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه عده بسیاری از نحوه مدیریت در بازار سرمایه متضرر شده و اموال خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: متاسفانه عدم آشنایی با سازوکار بورس میزان خسارت دیدگی افراد از نوسانات بازار را بیشتر کرده است.


شجاعی با بیان اینکه افراد بسیاری که تجربه کار بورسی نداشته‌اند از ابتدای سال جاری ضررهای هنگفتی کرده‌اند، گفت: مردم به اعتبار مهیا بودن فضای بازار سرمایه در این بازار حاضر شده و سرمایه‌گذاری کردند.


وی ادامه داد: ورود دولت و شخص رئیس جمهور به موضوع بازار سرمایه نیز قوت قلب دیگری برای مردم جهت حضور در بازار سرمایه بوده است.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه تا حدودی ضررهای مردم در بازار سرمایه پس از ورود مجلس کنترل شد، گفت: باید با تشدید پیگیری‌ها ضررهای وارده به مردم در نتیجه حضور در بازار سرمایه جبران شود.


شجاعی یادآور شد: قطعا کمیسیون اصل ٩٠ مجلس باز هم پیگیر وضعیت بازار سرمایه بوده و در این راستا کوتاهی نخواهد کرد.


انتهای پیام/۴١۵١/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته