دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1399 - 14:28
مدیرعامل موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران خبرداد؛

آغاز ثبت‌نام از دانشجویان ورودی بهمن‌ماه مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران/ پذیرش دانشجو در 33 رشته تخصصی حوزه شهری

مدیرعامل موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام دانشجویان ورودی بهمن‌ماه 1399 خبر داد و گفت: پذیرش متقاضیان مقاطع کاردانی حرفه‌ای و کارشناسی حرفه‌ای تا روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه در مراکز این موسسه ادامه دارد.
کد خبر : 555653
amid farahi-2.JPG

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران، روح‌الله علیخان گرگانی اظهار کرد: ثبت‌نام از دانشجویان ورودی بهمن‌ماه از 16 دی‌ماه در 4 مرکز علمی کاربردی شهرداری تهران آغاز شده و تا پایان روز سه‌شنبه نیز ادامه خواهد داشت.


وی با اشاره به جذب دانشجو در 33 رشته تحصیلی گفت: این رشته‌ها به صورت تخصصی در حوزه‌های «امور اجتماعی و فرهنگی»، «آتش‌نشانی، ایمنی و خدمات شهری»، «حمل‌ونقل و ترافیک» و «فناوری، نوسازی و شهر هوشمند» در مراکز 4 گانه موسسه، به آموزش و تربیت دانشجو می‌پردازد.


مدیرعامل موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران در خصوص رشته‌های 9 گانه حوزه اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: در مقطع کاردانی حرفه‌ای (برای دارندگان مدرک دیپلم) 5 رشته شامل «گردشگری»، «امور محله»، «تکنولوژی آموزشی»، «تربیت مربی آموزش‌های شهروندی»، «مددکاری اجتماعی- اورژانس اجتماعی» و همچنین در مقطع کارشناسی (برای دارندگان مدرک کاردانی) نیز 4 رشته «مدیریت محله»، «مدیریت آموزش‌های شهروندی»، «مدیریت امور فرهنگی-ارزیابی فرهنگی» و «مددکاری اجتماعی- مرکز اورژانس اجتماعی» در مرکز آموزش علمی کاربردی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نظر گرفته شده است.


گرگانی، با اعلام جذب دانشجو در 11 رشته تخصصی مرکز آموزش علمی کاربردی آتش‌نشانی، ایمنی و خدمات شهری گفت: رشته‌های «ایمنی، حفاظت تصرفات ساختمانی»، «ایمنی کار و حفاظت فنی»، «امداد و نجات شهری»، «اطفای حریق شهری» و «امداد و سوانح» در مقطع کاردانی حرفه‌ای (برای دارندگان مدرک دیپلم) تدریس می‌شود.


وی ادامه داد: همچنین در مقطع کارشناسی (برای دارندگان مدرک کاردانی) مرکز آموزش علمی کاربردی آتش‌نشانی، ایمنی و خدمات شهری نیز رشته‌های «ایمنی و سلامت محیط زیست و صنایع (HSE)»، «مدیریت فرماندهی عملیات در حریق و حوادث»، «حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث»، «مدیریت عملیات امداد و نجات»، «مدیریت امداد سوانح طبیعی» و «مدیریت امداد در اماکن»، دانشجو پذیرش می‌کنند.


مدیرعامل موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران با اعلام 10 رشته تخصصی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک خاطرنشان کرد: در مقطع کاردانی حرفه‌ای مرکز آموزش علمی کاربردی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران رشته‌هایی چون «آسانسور و پله‌برقی»، «ایمنی مترو»، «برق مترو»، «راهبری لوکوموتیو»، «امداد ریلی مترو»، «مکانیک مترو»، «بهره‌برداری راه‌آهن» و «عمران-خط و ابنیه مترو»، در نظر گرفته شده و در مقطع کارشناسی نیز دو رشته «برق مترو» و «مکانیک مترو» تدریس خواهد شد.


وی، «فناوری اطلاعات- خدمات الکترونیک شهر» و «عمران-نگهداری و مرمت» را ازجمله رشته‌های مقطع کاردانی حرفه‌ای مرکز آموزش علمی کاربردی فناوری، نوسازی و شهر هوشمند شهرداری تهران برشمرد و افزود: در مقطع کارشناسی این مرکز نیز رشته تخصصی «معماری-طراحی و نوسازی بافت فرسوده» به جذب و آموزش دانشجو می‌پردازد.


بنا بر اعلام مدیرعامل موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران، ارائه مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام شامل اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی (پشت و رو)، کارت پایان خدمت (برای آقایان)، اصل یا گواهی دیپلم برای مقطع کاردانی و اصل یا گواهی کاردانی برای مقطع کارشناسی الزامی است.


گرگانی با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فرایند ثبت‌نام مراکز آموزشی گفت: متقاضیان تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال جاری می‌توانند با دردست داشتن مدارک لازم، به مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران مراجعه و در رشته‌های مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته