دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1399 - 11:46
عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تملک 18 باغ در مناطق کم برخوردار و دارای بافت متراکم فرسوده

عضو شورای شهر تهران گفت: تاکنون 18 باغ در مناطق کم برخوردار و دارای بافت متراکم فرسوده تملک و 8 باغ دیگر نیز برای تملک شناسایی شده است.
کد خبر : 555602

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد سالاری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با حفاظت و صیانت از باغات شهر، اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری تهران در راستای صیانت و حفاظت از باغات ارزشمند شهر تهران، باغ حکیم واقع در خیابان بریانک، به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع را تملک کرده و همچنین تمهیدات لازم برای تملک زمین متعلق به وزارت نیرو به مساحت 1.3 هکتار نیز در حال انجام است.


وی ادامه داد: این اقدام بسیار ارزشمند است و لازم می‌دانم از همکارانم در کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر، سازمان بوستان‌ها، معاونت خدمات و شهرداری منطقه 10 تشکر کنم.


این عضو شورای شهر تهران افزود:  اقدامات شهرداری تهران در تملک باغات ارزشمند شهر و حفاظت از آنها جای تقدیر دارد. تاکنون 18 باغ در مناطق کم برخوردار و دارای بافت متراکم فرسوده تملک و 8 باغ دیگر نیز برای تملک شناسایی شده است که در اختیار شهر و شهروندان قرار بگیرند که این اتفاق خوب را به شهروندان تهرانی تبریک می‌گویم.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته