دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر در گفتگو با آنا:

همچنان منتظر واکنش مجلسی‌ها به بچه‌های تئاتر هستیم/ همه‌چیز هنوز درحد حرف است

ایرج راد درباره واکنش مجلسی‌ها نسبت به پیگیری مطالبات اهالی تئاتر گفت: هنوز در مورد نشست احتمالی با نمایندگان یا پیگیری‌ها به ما اطلاعی نداده‌اند و همچنان منتظر بازخوردی نسبت به وضعیت اهالی تئاتر هستیم.
کد خبر : 555302
iraj-rad-padan.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، تعطیلی سالن‌های نمایشی و عدم فعالیت تئاتری‌ها در چندماه اخیر به‌واسطه شیوع کرونا، وضعیت کنونی تئاتر را نیز به کسادی کشانده و این شرایط همچنان هم ادامه دارد.


همین عدم کارایی و فلج شدن هنر نمایش، باعث شد که هفته گذشته اهالی تئاتر برای پیگیری مطالبات خود جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کنند بلکه بتوانند به ایام نامناسب این هنر سر و سامانی بدهند.


در این راستا ایرج راد، رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر در گفتگو با خبرنگار آنا درباره واکنش مجلسی‌ها و وزارت ارشاد به خواسته‌های آنان و پیگیری احتمالی این اتفاق اعلام کرد؛ نه! واقعاً خبری نیست. هنوز از طرف مجلسی‌ها خبر مطمئن و دقیقی به ما نداده‌اند؛ فقط شنیده‌ها و در حد حرف بوده است.




بیشتر بخوانید:


هنرمندان تئاتری مقابل مجلس تجمع کردند


نشست مشترک اهالی تئاتر و کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار می‌شود




وی افزود: البته چیزهایی گفته شده اما زمان و چگونگی نشست احتمالی یا پیگیری آن تعیین نشده است. از طرف وزارت ارشاد هم واکنش خاصی ندیده‌ایم.


راد با این حال گفت: ما هم منتظر خبر هستیم بلکه مطالبات تئاتری‌ها پیگیری شود. با اعضای خانه تئاتر دوشنبه این هفته جلسه داریم بلکه بتوانیم به خبرهایی تازه برسیم.


انتهای پیام /4143/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته