دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تلاش برای حفظ صندلی مدیرعاملی ذوب‌آ‌هن با وجود مخالفت سازمان بازرسی!

 با وجود مخالفت سازمان بازرسی برای حضور جواد محمدی در باشگاه ذوب‌آهن، شنیده می‌شود اقداماتی برای حفظ صندلی مدیریت این باشگاه صورت گرفته است.
کد خبر : 555058
jafar_samiei_10_aban_99.jpg

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درحالی که اخیرا از اصفهان خبر رسید قرار است ذوب‌آهن دچار تغییرات مدیریتی شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و کماکان جواد محمدی بر مسند مدیریتی باشگاه ذوب‌آهن تکیه کرده است. 


این درحالی است که محمدی کارمند آموزش و پرورش به حساب می‌آید و گفته می‌شود حضور یکی دوساله او به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره در باشگاه ذوب‌آهن غیر قانونی بوده است. اخیرا سازمان بازرسی نیز با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌ و کارخانه ذوب‌آهن با استناد به قانون مدیریت خدمات کشوری، ادامه حضور محمدی در باشگاه ذوب‌آهن را غیر ممکن دانسته است. 


بیشتر بخوانید:


برای دست گرمی اصرار به بازی با ذوب‌آهن دارند/ نتیجه بهتر است یا اخلاق؟


باشگاه ذوب‌آهن این روزها با مشکلات شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند و حتی گفته شده بود محمدی تا همین اخیراً به ندرت در محل کار خود حاضر می‌شد و ماه‌ها در اردو و مسابقات این تیم حضور پیدا نمی‌کرد. از سوی دیگر شنیده می‌شود حکم مدیریت و حضور محمدی در ذوب‌آهن به پایان رسیده است و حالا این باشگاه در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد. 


در این میان از اصفهان خبر می‌رسد، تحرکات و اقداماتی آغاز شده تا با وجود نقض قوانین و مقرارت و نامه صریح سازمان بازرسی، محمدی مجوز ادامه حضور در ذوب‌آهن را کسب کند و برای دوره‌ای دیگر نیز پشت میز ریاست این باشگاه بنشیند. 


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته