دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط اداره بازرسی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد؛

جلوگیری از انحراف برنامه‌های تدوین‌شده با بررسی عملکرد واحدهای دانشگاهی

اداره نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی برای جلوگیری از وقوع انحرافات در برنامه‌های تدوین‌شده، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه و مرکز نهبندان را بررسی کرد.
کد خبر : 554962
1609919694-637167068408405658-lg.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تربت‌حیدریه، اداره نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه هشت  دانشگاه آزاد اسلامی فرآیند بازدید و ارزیابی دوره‌ای حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه و مرکز نهبندان را با توجه به رویکرد جدید خود مبنی بر شناخت نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای دانشگاه و کمک به حل مسائل و مشکلات در راستای بهبود عملکرد و تحقق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به انجام رساند.


به همین دلیل و در راستای جلوگیری از وقوع انحرافات در برنامه‌های تدوین‌شده و ارتقای رضایت دانشجویان از خدمات دانشگاه، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه و مرکز نهبندان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، مالی، نحوه مدیریت و رسیدگی صحیح به تقاضاها و شکایات دانشجویان، مطابق شاخص‌های اعلامی از سوی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نتایج آن به مسئولان مربوط منعکس شد.


به گزارش آنا، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور حفظ سلامتی آحاد جامعه دانشگاهی، ارزیابی واحدهای دانشگاهی در این دوره، به‌صورت مجازی و از طریق اتصال از راه دور به نرم‌افزارهای تخصصی دانشگاه، ویدئو کنفرانس با مسئولان واحدها و مراکز، مصاحبه با افراد مطلع و ... صورت می‌پذیرد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته