دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
افشون:

دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان: جوانان باید قدر‌شناس فداکاری‌های شهیدان باشند

دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه آزاد اهواز عنوان کرد: آنچه امروز داریم نتیجه فداکاری و از جان‌گذشتگی شهیدان است و جوانان امروز ما باید قدر‌شناس این فداکاری‌ها باشند.
کد خبر : 55494

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهرداد افشون در یادواره شهدای دانشجویی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم که با حضور مسئولان، استادان و دانشجویان سما اهواز در فضایی کاملا معنوی در آموزشکده سما اهواز برگزار شد، داشتن استقلال، نظم و امنیت امروزی کشور را مرهون خون پاک شهیدان دانست.


وی گفت: آنچه ما امروز داریم نتیجه فداکاری و از جان گذشتگی شهیدان است و برپایی چنین یادواره‌هایی کمترین کار ممکن در شناسایی کار بزرگ آنان است چرا که جوانان و نوجوانان ما باید با ارزش والای حرکت شهیدان که تعصی گرفته از سالار شهیدان امام حسین (ع) است، آشنایی پیدا کنند.


رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز، خلق حماسه بزرگ شیعیان در مراسم اربعین امسال را در واقع تحقق جمله معروف امام خمینی (ره) که «راه قدس از کربلا می‌گذرد» دانست و افزود: به امید و یاری خداومد متعال با درایت مقام معظم رهبری و تلاش مسلمانان بتوانیم مسیرانقلاب را تا فتح قدس ادامه دهیم.


یکی از رزمندگان مدافع حرم به عنوان راوی نیز به بیان اوضاع و احوال جبهه مقاومت و خاطراتی از مناطق عملیاتی جنگی پرداخت و داشتن استقلال و روحیه معنوی را از مزیت‌های رزمندگان ایرانی ذکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته