دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توصیه به هری کین برای حضور در رئال مادرید

ملی‌پوش سابق تیم ملی انگلیس به هری کین توصیه کرد راهی رئال مادرید شود.
کد خبر : 554797
index.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هری کین در صورت تمایل به جدایی از تاتنهام به رئال مادرید می‌رود و می‌تواند به سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برسد. این صحبت‌های جاناتان وودگیت ملی‌پوش سابق تیم ملی انگلستان است که به کین توصیه کرده فرصت حضور در مادرید را از دست ندهد.


نشریه «آاس» اعلام کرد جاناتان وودگیت به هری کین توصیه کرده اگر پیشنهاد حضور در رئال مادرید را دارد، پاسخ مثبت دهد تا بتواند در باشگاهی بزرگ‌تر بازی کند. تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو پیشرفت بزرگی کرده و به نظر می‌رسد بتواند قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.


در این میان هری کین یکی از مهاجمان قدرتمند جهان، بازیکنی است که باشگاه‌های زیادی خواهان او هستند، از جمله رئال مادرید، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن به دنبال مهاجم 27 ساله انگلیسی هستند. گفته می‌شود که سیتی مایل است بیش از 100 میلیون یورو برای ملی‌پوش انگلیسی بپردازد ولی ارزش این بازیکن که در حال حاضر سومین بازیکن گرانقیمت جهان محسوب می‌شود، به گفته سایت ترانسفرمارکت 120 میلیون یورو تخمین زده شده است.


با توجه به پایان یافتن قرارداد کریم بنزمای 33 ساله در سال 2022 رئال مادرید مشتاق است که جانشین مناسبی برای این بازیکن بیابد. گرچه می‌توان کین را به عنوان نامزد بالقوه جایگزین مهاجم فرانسوی در برنابئو دید اما اولویت‌های دیگری برای رئال مادرید از جمله کیلیان امباپه و ارلینگ هالند وجود دارند که ممکن است آنها جذب این باشگاه بزرگ اسپانیایی شوند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب