دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1399 - 15:27
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:

عزت و استقلال ایران در مکتب شهید سلیمانی بر هر چیزی برتری دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بیان کرد: عزت و استقلال ایران اسلامی در مکتب شهید سلیمانی بر هر چیزی ارجح است و ملت ما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب توانسته بر بسیاری از مشکلات غلبه کند.
کد خبر : 554729
photo_2021-01-06_12-45-37.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی  از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و با حضور خانواده شهدای مقاومت، رئیس این دانشگاه، مسئولان و معاونان استانی برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این نشست یکی از ابعاد مکتب شهید سلیمانی را شناخت شخصیتی حاج قاسم و اعتقادات و روحیات معنوی این فرمانده انقلابی دانست و اظهار کرد: این یک امر ضروری است که آن چهره نهضتی، محوری، بین‌المللی، عبادی و معنوی را ملاک عمل در برنامه‌های خود قرار دهیم.


حسین کرمانیان، مکتب شهید سلیمانی را مکتب جهادی دانست و اضافه کرد: در حقیقت مکتب شهید سلیمانی ریشه در یک اعتقاد الهی دارد و از معنویتی برخوردار است که این معنویت نه‌تنها در ایران بلکه در منطقه گسترش پیدا کرد.


وی درباره جایگاه فرهنگ در مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: در مکتب شهید سلیمانی عزت و استقلال کشور ما امروز بر هر چیزی ارجح است و ملت ما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب توانسته بر بسیاری از مشکلات غلبه کند.


به گزارش آنا در پایان  این مراسم  از خانواده‌ شهدای مقاومت حاضر در نخستین سالگرد گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی با اهدای تندیس مقاومت تجلیل شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته