دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1399 - 11:55
مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:

ساخت مجموعه آموزشی مستقل نیاز مبرم دانشگاه آزاد سیریک است

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، ساخت مجموعه آموزشی مستقل را نیاز مبرم مرکز سیریک این دانشگاه دانست و گفت: رشد و توسعه مرکز سیریک باید با فراهم شدن زیر‌ساخت‌های لازم صورت گیرد و این مهم نیاز به پیگیری و تلاش بیشتر دارد.
کد خبر : 554646
13981003 (132).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، حسین جهانگیری در بازدید سر‌زده از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیریک اظهار کرد: این مرکز باید با توجه به توسعه منطقه صنعتی و استراتژیک مکران در حوزه خلیج‌فارس از زیرساخت خوب و قابل قبولی برخوردار باشد تا بتواند با توجه به توسعه‌های این منطقه در حوزه  صنعت نفت و گاز  همگام و همراه شود.


وی تأکید کرد: توسعه رشته‌های دانشگاهی باید با نیاز منطقه منطبق شود و مسئولان آموزشی باید تلاش کنند تا این مهم را همگام با توسعه و نیاز منطقه به منصه ظهور برساند.


مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان حسن سلوک، پاسخگویی، حضور در محل کار و دادن خدمات به موقع را از دیگر مسائل مورد توجه حراست دانشگاه خواند و یادآوری کرد: حراست به عنوان یک بازوی توانمند همواره  همراه و در کنار حوزه‌ها  مختلف دانشگاه برای کمک به افزایش بازدهی، کیفیت‌افزایی و نظارت بر امور است.


این مسئول  در بازدید خود از بخش‌های مختلف دانشگاه سیریک، حفظ شأن و منزلت دانشجو، استاد و کارکنان را خواستار شد و تأکید کرد: در یک محیط علمی و آکادمیک توقع می‌رود  احترام به یکدیگر، حفظ شأن و منزلت همه افراد رعایت شود و باید در نهادینه‌کردن سلامت رفتار و حسن‌اخلاق،  همه ما کوشا و متعهد باشیم تا این رفتار حسنه الگویی برای سایر اقشار جامعه باشد.


وی با ابراز خرسندی از روند انجام کار ابراز کرد: تمام کارها در مرکز سیریک به‌خوبی پیگیری و انجام شده است؛ اما توقع می‌رود با توجه به توسعه منطقه مکران از توسعه همه‌جانبه دانشگاه در این منطقه غفلت نشود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته