دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی: برخی بازیکنان در حد و اندازه‌های خود نبودند/ از دقیقه 70 به بعد کم آوردیم

سرمربی تراکتورسازی گفت: در تیم ما نظم و انضباط در اولویت قرار دارد و هر کسی آماده باشد بازی می‌کند.
کد خبر : 55462

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت :«بازیکنان می‌گفتند که بعد از بازی با ملوان تمرینات خوبی نداشته‌اند ولی با اینحال ما مقابل تیم صدرنشین خوب کار کردیم. تیم ما از دقیقه 70 افت بدنی کرد. ما تعویض های روبه جلو کردیم و بازیکنان افت کردند و باید این مشکل را حل کنیم. از تراکتور صد در صد راضی نبودم ولی در این دو سه روز بیشتر از این نمی شد کاری کرد. در نیم فصل با تقویت تیم می‌توانیم بهتر کنیم.»


وی ادامه داد :«ما چندین موقعیت خوب در این بازی داشتیم. ایراد هافبک ما این است که زیاد درگیر نمی‌شود و به جز سینا عشوری باقی هافبک های ما فشار کافی را نمی آورند. در این دیدار خط دفاعی ما وظایف خود را به خوبی انجام دادند. ما باید فکر و ذکر خودمان را برای نیم فصل بگذاریم. به لحاظ نظم و انضباط، تیم شرایط خوبی دارد و هرکس که در تمرین آماده باشد از او در ترکیب تیم استفاده می‌کنیم. قول می‌دهم در نیم فصل دوم از لحاظ بدنی و کار گروهی شرایط‌مان بهتر شود و در غیر این صورت با شروع بازی‌های آسیایی و جام حذفی به مشکل بر می‌خوریم. در نیم فصل باید از تعطیلات نهایت استفاده را ببریم.»


سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چقدر زمان لازم دارد که از لحاظ تاکتیکی به شرایط ایده آل برسد ادامه داد :« نظم و انضباط ما خوب است، هر کس آماده باشد بازی می کند. فردین عابدینی و بایرامی فکر نمی کردند بازی کنند اما چون آماده بودند از آنها استفاده کردیم. از همه موجودی خود استفاده می کنیم و باید بجنگیم. سایر مسابقات برای ما مهم هستند.»


وی در خصوص استفاده از سزار به عنوان مهاجم هدف تاکید کرد :«سورپرایزی که گفتم همین مسئله بود. در نیمه دوم کمی او را عقب‌تر آوردیم. شاهین ثاقبی به خاطر مصدومیت یکی دو روز تمرین نکرد در نیمه دوم استقلال شاید مالکیت توپ را داشت اما موقعیت خاصی نداشت.»


قلعه‌نویی با اشاره به اینکه استقلال در این بازی و در نیمه دوم مالکیت توپ را در دست داشت، خاطرنشان کرد :«تیم حریف در نیمه اول یکی دو موقعیت داشت اما در نیمه دوم با وجود اینکه مالکیت را گرفته بود موقعیت چندانی ایجاد نکرد.»


وی افزود :«در بازی امروز شجاع خلیل‌زاده را در اختیار نداشتیم که به اعتقادم اگر این بازیکن بود، می‌توانست کمک زیادی به ما کند، ضمن اینکه ما نمی‌توانیم تغییرات زیادی در تیم‌مان ایجاد کنیم و باید با همین شرایط تا پایان نیم‌فصل بازی‌ها را پشت سر بگذاریم. امیدوارم تلاش‌های عباسی نتیجه دهد تا تیم از نظر مالی شرایط بهتری پیدا کند. نباید فراموش کنیم که موجودی تراکتورسازی در حال حاضر همین است و امیدوارم تا قبل از بازی با استقلال در جام حذفی شرایط تیم از نظر مالی بهتر شود تا بازیکنان شرایط روحی و روانی بهتری پیدا کنند. ما هم باید از نظر بدنی و با بازیکنان مدارا کنیم تا بتوانیم رفته رفته شرایط‌شان را بهبود ببخشیم.


سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد :« تیم ما از نظر شرایط روحی و روانی 3-4 روز در وضعیت خوبی قرار نداشت، درگیری‌های قبل از آمدن من و بعد از آن وجود داشت که تیم را از نظر آمادگی دور کرده بود. تمرینات ما از 2 روز قبل نظم گرفت و شادابی به تیم اضافه شده که همچنان این وضعیت ادامه خواهد داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته