دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مظلومی: دخالتی در رابطه رحمتی وقلعه‌نویی نمی‌کنم/ حیف شد این بازی گل نداشت

سرمربی استقلال گفت: از رحمتی خواسته بودم که سمت قلعه‌نویی برود، ولی حالا که نرفته نباید در مورد آن دخالت کنیم.
کد خبر : 55455

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پرویز مظلومی پس از تساوی استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:« معتقدم که با وجود سرما و شرایط زمین بازی خوبی را دیدیم. البته ما به دنبال یک امتیاز نبودیم و به سه امتیاز نیاز داشتیم تا صدر جدول بمانیم. بازی به جز 20 دقیقه اول در اختیار ما بود. ما سه موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم و در نیمه دوم هم به دنبال گلزنی بودیم. حیف شد که این بازی گل نداشت. هر دو تیم تلاش خود را انجام دادند و به تراکتوری‌ها هم تبریک می‌گویم.»


او در پاسخ به سوالی درباره داوری محسن قهرمانی بیان کرد:« قهرمانی از داوارن خوب ما بود که سالیان سال برای لیگ ایران زحمت کشید. امروز فوتبال ایران داور بسیار خوبی را از دست داد.»


سرمربی استقلال در مورد بازی مقابل تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت:« ما امروز هم به دنبال سه امتیاز بودیم و این دومین بازی‌ای است که ما نتوانستیم در طول 90 دقیقه گل بزنیم و از این جهت خیلی ناراحت هستیم. مطمئن باشید در بازی امروز به دنبال یک امتیاز نبودیم.»


وی افزود:« در صدر جدول تک امتیاز به درد ما نمی‌خورد. اما این تیم مربی خوبی دارد و در 3 جلسه تمرین فقط می تواند از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنانش کار کند.»


مظلومی درباره عدم برخورد میان رحمتی و قلعه‌نویی تصریح کرد:« ما با بازیکنان صحبت کرده‌ بودیم تا همه‌شان به سمت نیمکت تراکتور بروند اما مسائلی که بین دو نفر وجود دارد شخصی است و به من ارتباطی ندارد. فوتبال اختلاف سلیقه دارد اما در کل مشکل خاصی وجود ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته