دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1394 - 17:49

حضور معاونان آموزشی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل از 20 پژوهشگر برتر استان گیلان

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور معاونان آموزشی و برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رؤسا و اعضای هیأت رئیسه واحدها و مراکز آموزشی در سالن اجتماعات واحد رشت برگزار شد.
کد خبر : 55448

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دکتر علیرضا امیر تیموری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و ارائه گزارش فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه ازاد اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: اکنون 48 هزار و 846 دانشجو در مقاطع مختلف در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.


وی با توجه به راه اندازی مرکز رشد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رشت و لاهیجان، بیان کرد: همچنین در حال راه اندازی مرکز رشد در واحد بندرانزلی هستیم. مرکز تحقیقات شیلات لاهیجان در فهرست کارنامه پژوهشی واحدهای استان بوده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تعداد اعضای هیات علمی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را 875 نفر عنوان و اضافه کرد: 40 درصد از این تعداد استادیار به بالا هستند.



امیرتیموری مطلب تصریح کرد: ۴۸ هزار و ۸۴۶ نفر دانشجو و بالای ۸۰۰ نفر عضو هیأت علمی داریم که نسبت خوبی تلقی می شود و ۱۴طرح دانش بنیان را مصوب داریم.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ۲۳رشته دکترا در کنار واحد لاهیجان دارد، اظهار کرد: فعالیت‌های ما به خوبی در حال انجام است و باید هیأت علمی با فعالیت بیشتری در حوزه پژوهش کار کنند.



در این مراسم که به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش برگزار شد، از 20 پژوهشگر برتر شامل یک نفر پژوهشگر کشوری، شش نفر از پژوهشگران استانی و 13 نفر از پژوهشگران برتر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تجلیل شدند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته