دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهابی در گفتگو با آنا:

نشست «طراحی مدل کسب و کار BMC» برگزار شد/ بررسی اولويت‌های سهولت کسب‌وکار برای رشد اقتصادی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری از برگزاری نشست «طراحی مدل کسب و کار BMC» خبر داد.
کد خبر : 554435
IMG_5896.JPG

علی شهابی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به برگزاری وبینار ملی «طراحی مدل کسب و کار BMC» گفت: این نشست توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری و با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران برگزار شد.


وی افزود: عوامل متعددی بر عملکرد بنگاه‌های اقتصادی تأثيرگذار هستند. در همین راستا مطالبی در خصوص اولويت‌های سهولت کسب وکار جهت رشد اقتصادی در وبینار گفته شد.


عضو هیئت علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد امام خمینی (ره) شهرری بیان کرد: از جمله سرفصل‌های مهم این وبینار می‌توان به گزارش بانک جهانی درخصوص فضای كسب‌وكار كشورها، مقايسه محيط امروز كسب‌و‌كار كشورها، وضعيت محيط اقتصادی و فرصت‌های كسب‌‌و‌كارها در ایران، مثال‌هایی از نحوه تبلیغات شرکت‌های بین‌المللی و مثال‌هایی از برترین برندهای کسب‌وکارهای بین‌المللی اشاره کرد.


شهابی گفت: هدف از برگزاری این وبینار ایجاد نقشه راهی است که هر کسب ‌و‌کاری برای سهولت کسب وکار به منظور رشد اقتصادی به آن نیاز دارد و آن یک ابزار مدیریتی و کارآفرینانه استراتژیک است که به شما اجازه می‌دهد مدل کسب و کار خود را توصیف، طراحی، رشد، توسعه و یا آن را تغییر دهید.



انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته