دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمود فکری:

هیچ تیمی به دنبال ضد فوتبال نبود/ سورپرایزی برای دربی ندارم

سرمربی تیم استقلال گفت: در مصاف استقلال با آلومینیوم اراک هیچ کدام از دو تیم به دنبال ضد فوتبال نبودند.
کد خبر : 554191
photo_2020-11-23_09-45-39.jpg

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمود فکری در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم به دنبال فوتبال بودند و به دنبال ضد فوتبال و بازی بسته نبودند. تیم آلومینیوم خط حمله خیلی خوبی دارد و می‌تواند برای هر تیمی خطرساز شود.


وی افزود: جا دارد از بازیکنانم در دفاع تیمی، دفاع خطی و دروازه‌بانمان خسته نباشید بگویم. خدا را شکر توانستیم  بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. در هر دو نیمه می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، با این حال از بازیکنانم ممنونم.


سرمربی تیم استقلال در مورد قضاوت تیم داوری عنوان کرد: داوری در مجموع خوب سوت زد. به من چند اشتباه داور را گفتند ولی در مجموع خوب سوت زد. تیم آلومینیوم به همه صحنه‌ها اعتراض می‌کرد (باخنده). از سازمان لیگ می‌خواهم کنترل بیشتری روی نیمکت‌ها داشته باشد. در نیمه اول این اتفاق بیشتر رخ داد و شاید آرامش بازی گرفته شده بود. در مجموع به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها ممنونم.


وی در مورد اینکه چه سورپرایزی برای دربی با پرسپولیس دارد، اظهار کرد: نه. همه چیز به بازی و شرایطش بستگی دارد. به دنبال این هستیم که با انگیزه و باقدرت وارد زمین شویم.


فکری درباره مصدومان استقلال گفت: باید دید تا روز بازی چه می‌شود. شیخ دیاباته رسیده و اگر نادری هم مشکلی پیش نیاید، می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم با ترکیب کامل به دربی برسیم. به بازیکنان هم گفتم کار ما سخت‌تر می‌شود اگر همه باشند ولی نقطه قوت ما هم این می‌شود که دستمان برای تغییرات و ارنج بازتر می‌شود. امیدوارم از این پس همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته