دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1399 - 15:05
از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت؛

توزیع 150 بسته‌ کمک معیشتی میان خانواده‌های بی‌بضاعت تویسرکان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به تهیه و توزیع 150 بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت این شهرستان اقدام کرد.
کد خبر : 554097
photo_2021-01-04_13-29-15.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تویسرکان، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به تهیه 150 بسته کمک معیشتی و توزیع بین خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت این شهرستان اقدام کرد.


مسئول بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان در اقدامی خداپسندانه به کمک و یاری خانواده‌های نیازمند شتافت.



رضا سوری افزود: در این راستا با حمایت مردم خیّر شهرستان تویسرکان و همت دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، دانشگاه پیام نور و دانشکده فنی مهندسی تویسرکان مبلغ 450 میلیون ریال برای خرید پنج قلم اقلام خوراکی شامل یک کیلوگرم گوشت گوسفندی، دو بطری روغن، سه بسته ماکارونی، یک بسته عدس و یک قوطی رب جمع‌آوری شد.


وی متذکر شد: این بسته‌های حمایتی به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت با اولویت‌ خانواده‌های دانشجویان مستضعف، خانواده سرپرستان زن، خانواده‌هایی که از کرونا آسیب اقتصادی شغلی دیده‌اند و خانواده‌هایی که سرپرست آنها دارای مشاغل فصلی یا بیکار هستند، رسید.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته