دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: گسترش فولاد به دنبال تخریب بازی پرسپولیس است/ گول صحبت‌های حریف را نمی‌خوریم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: گول صحبت‌های گسترشی‌ها را نمی‌خوریم و می‌دانیم آنها برای برد به زمین ‌می‌آیند.
کد خبر : 55404

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویج در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد اظهار داشت: «گسترش و استقلال خوزستان پدیده‌های لیگ هستند. خط دفاعی این تیم از انسجام بالایی برخوردار است و دارای عملکرد فوق‌العاده‌ای است که در راس آن محمد نصرتی است. این موضوع به آنها بالاترین انگیزه را می‌دهد.»


وی ادامه داد: «ما مثل همیشه برای برد به میدان می رویم. طبیعی است که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و با همه توان و قدرت به مصاف ما خواهند آمد. چیزی که از بازیکنان می‌خواهم انگیزه و شوقی است که در همه بازی‌ها به اجرا گذاشته‌اند در این بازی هم به اجرا بگذارند. نباید حریف فکر کند که آنها را دست کم گرفته‌ایم.»


برانکودر مورد اینکه گسترش به دنبال تخریب بازی حریف است گفت: «ما این مسئله را می‌دانیم، آنها سازمان دهی شده بازی می کنند. بازیکن خوبی مثل نصرتی دارند. یکی از بهترین دفاع‌های لیگ را دارند که 9 گل خورده اند. تیم بسیار خوبی است که خیلی نزدیک به استقلال باختند. همه تلاش‌شان را می‌کنند که در بازی با ما نبازند. بازی سخت و محکمی خواهیم داشت.»


سرمربی پرسپولیس در مورد خریدهای نیم فصل این تیم گفت:«برای این مسئله زود است و تاکنون در این زمینه خیلی صحبت کرده ام. به بازیکنانم اعتماد دارم، در لیگ ایران و لیگ های دیگر بازیکن زیاد است که بتوانند به تیم ما کمک کنند اما آنها هم قراردادهای محکمی با باشگاه‌هایشان دارند. ما هم تیمی داریم که به حق بازیکنانش لباس پرسپولیس را پوشیده‌اند. با همین بازیکنان پرسپولیس می تواند به اهدافش برسد. پروسه انتخاب بازیکن جدید هرگز متوقف نمی شود به خصوص برای پرسپولیس که به دنبال بازیکنان بهتر است.»


برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد غیبت دو مهاجم اصلی این تیم در بازی مقابل گسترش گفت: «طارمی و علیپور را نداریم اما 2 - 3 مهاجم دیگر را داریم و این اولین و آخرین بازی نخواهد بود که بدون آنها بازی می‌کنیم یا بازی خواهیم کرد.»


وی در مورد صحبت ‌های کی روش در خصوص تربیت بازیکنان در لیگ برتر افزود: «من نمی‌توانم صحبت شخص دیگری را تفسیر کنم. کی‌روش مربی بزرگی است که در تیم ملی پرتغال و باشگاه های بزرگ کار کرده داست نمی خواهم وارد این مسائل شوم. تمرکز من روی پرسپولیس است و تلاش می کنم بازیکنان را برای تیم ملی آماده کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب