دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1394 - 14:52

معارفه مسوول جدید کانون بسیج اساتید واحد اصفهان

مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) معرفی شد.
کد خبر : 55393

به گزارش خبرنگار آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید کانون بسیج اساتید این دانشگاه گفت: رسالت بسیج اساتید در دانشگاه بسیار مهم است، بسیج اساتید باید هم عقلانیت و هم دیانت را مد نظر قرار دهد و ما باید بتوانیم این دو صفت را در دانشگاه و در میان دانشجویان رشد دهیم.


دکتر احمد فروغی افزود: انتخاب مسئول برای کانون بسیج اساتید بسیار مهم است و این مسئولیت کار هر کسی نیست. هم خود او باید اهل مراعات موازین اسلامی در دانشگاه باشد و هم باید دیگران را به این مسیر سوق دهد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوارسگان) با تجلیل از زحمات مهرداد دادخواه در مدت مسئولیت خود در کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوارسگان)، گفت: در این 29 سال خدمت در دانشگاه، افتخار همکاری و همراهی با دانشجویان و استادان بسیجی، همواره به دانشگاه و محیط مدیریتی این جانب آرامش می‌داده است و اصل شکل­‌گیری و اعتلای واحد اصفهان از دهه شصت تاکنون نیز خود یک حرکت بسیجی بوده است و من امیدوارم آقای اصغر عالمیان که خود از اعضای خوب هیأت علمی گروه حقوق هستند و تاکنون در هر مسئولیتی موفق عمل کرده‌اند، در کنار آقای دادخواه با قبول مسئولیت کانون بسیج اساتید بتوانند موفق باشند.


رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان هم ابراز کرد: در بسیج تودیع نداریم و در بسیج همه عضو دائمی هستند و همبستگی سازمان اعضای بسیج به گونه‌ای است که قابل وصف نیست، تفکر بسیجی در فطرت انسان ریشه دارد.


علیرضا احسان دوست با تجلیل از زحمات و همکاری‌های آقای مهرداد دادخواه، در مدت مسئولیت خود در کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوارسگان)گفت: این مراسم به احترام تجلیل از زحمات مسئول پیشین کانون انجام می‌شود و ما همواره برای آقای دادخواه در دانشگاه زحمات زیادی داشته‌ایم و البته ایشان همچنان عضو شورای عالی بسیج اساتید استان اصفهان خواهند بود و از خدمات ایشان بهره‌مند خواهیم بود.


رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، قبول مسئولیت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) را به آقای اصغر عالمیان تبریک گفت و با آرزوی موفقیت برای ایشان، حکم وی را اعطا کرد.


در این مراسم مهرداد دادخواه گفت: با توجه برخی مشکلات که پس از فوت همسر برای اینجانب رخ داد، کمتر فرصت داشته ام به موضوع بسیج اساتید بپردازم و البته تفاوتی میان بنده و آقای عالمیان نیست چرا که ایشان از دوستان بنده و از نیروهای متعهد دانشگاه هستند و من و خود را خدمتگزاری کوچک می‌دانم و امیدوارم به پاسداشت ایام عزاداری امام حسین(ع) در اربعین همه ما مشمول برکات ایشان باشیم.


عالمیان نیز با سخنانی با تشکر از اعتماد رئیس دانشگاه و سازمان بسیج اساتید در اعطای فرصت خدمت در کانون بسیج اساتید، از زحمات آقای دادخواه تشکر کرد و توجه به نقش ویژه استادان در مقابله با شبهات اعتقادی و سیاسی دانشجویان و لزوم توجه به جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه را مورد تأکید قرار داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته