دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 15:18

راهیابی دانش‌آموز نخبه سما واحد رشت به المپیاد جهانی مهارت 2015 برزیل

احمدرضا ملاپور دانش‌آموز دبیرستان پسران سما واحد رشت (دوره دوم) به مسابقات جهانی مهارت 2015 کشور برزیل راه یافت.
کد خبر : 5539

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، چهل و سومین دوره المپیاد جهانی مهارت در مرداد 1394 در کشور برزیل برگزار می شود و احمدرضا ملاپور دانش آموز نخبه دبیرستان پسران سما واحد رشت در رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه به این مسابقات راه یافت.


ملاپور متولد دی 1375 عضو بنیاد ملی نخبگان ایران و در رشته ریاضی فیزیک در مقطع متوسطه پسران سما واحد رشت در دوره دوم تحصیل می کند.


وی در مورد دوره ها و مهارت هایی که طی کرده تا به این درجه از موفقیت رسیده به خبرنگار آنا گفت : ابتدا با دورهٔ Network که دورهٔ مبانی و مقدماتی شبکه بود آغاز و برای خود برنامه ریزی کردم تا مدارک بین المللی این دوره ها را هم کسب کنم.


دانش‌آموز دبیرستان پسران سما واحد رشت ادامه داد: بعد از نخستین دوره وارد دوره های تخصصی مایکروسافت با نامMCITP شدم که بر اساس Windows Server2008 در آن سال برگزار می شد و در نهایت پس از سپری کردن دوره های مایکروسافت بشکل کامل و اخذ مدارک با راهنمایی اساتید خود برای شرکت در آزمون بین المللی مایکروسافت آماده و موفق به اخذ آن مدارک نیز شدم. پس از آن در دوره های CISCOشرکت و CCNA,CCNP,CCNA Security را در با موفقیت سپری کردم.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما
ارسال نظر
قالیشویی ادیب