دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسمی با حضور مسئولان بسیج دانشجویی؛

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بروجن معرفی شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن در مراسمی با حضور مسئولان این دانشگاه و بسیج دانشجویی شهرستان بروجن معرفی شد.
کد خبر : 553696
IMG_3260.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بروجن، صادق عکاشه در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن و بسیج دانشجویی شهرستان بروجن به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن در این مراسم با قدردانی از خدمات مسئولان قبلی بسیج دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: انتظارات از بسیج بسیار زیاد است و مدیریت واحد بروجن با تمام توان در کنار بسیج دانشجویی خواهد بود.


بابک کیوانی‌بروجنی با بیان اینکه هر فردی در هر سمت و منصبی که قرار دارد، باید هدف و فعالیتش در راستای خدمت به مردم و جامعه باشد، افزود: در بسیج دانشجویی نیز اقدامات و برنامه‌ها باید به همین شکل باشد و  مسیر همه فعالیت‌ها به خدمت به دانشجویان و مردم منتهی شود.


وی با اشاره به شرایط این روزهای کشور و شیوع ویروس کرونا و به تبع آن حضورنداشتن دانشجویان در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: فضای فرهنگی تعطیل‌پذیر نیست و باید با به‌کارگرفتن روش‌های جدید، تعامل با دانشجویان و تشکل‌ها بیش از پیش تقویت شود تا فضای پرجنب‌وجوش دانشجویی خاموش نشود.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته