دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
میکل آرتتا:

آرسنال سر زنده و با انگیزه بازی کرد/ نباید ترمزدستی پیروزی‌های متوالی کشیده شود

سرمربی تیم آرسنال گفت: برابر وست برومویچ سرزنده و با انگیزه بازی کردیم و نباید در ادامه راه ترمزدستی پیروزی‌های متوالی کشیده شود.
کد خبر : 553645
001.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم آرسنال با کسب پیروزی 4 بر صفر در خانه وست برومویچ چند پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد و در جایگاه یازدهم ایستاد. این پیروزی کمک زیادی کرد تا آرسنال در وضعیت بهتری نسبت به گذشته قرار بگیرد.


نشریه «اسکاری اسپرت» میکل آرتتا در پایان پیروزی تیمش مقابل وست برومویچ به خبرنگاران اظهار کرد: پیروزی خارج از خانه همواره سخت است به خصوص اینکه در هوای سرد ورزشگاه تماشاگری وجود نداشت که دو تیم را حمایت کند. واقعاً خوشحالم که توانستیم پیروزی ارزشمندی را به دست آوریم و وضعیت تیم در جدول بهتر از گذشته شد.


وی ادامه داد: لحظاتی از بازی وجود داشت که من فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردیم، چه از نظر تدافعی و چه از نظر تدافعی و دقیقاً همان چیزی رخ داد که در ذهن من بود. در دیگر لحظات مسابقه هم در این تصور بودم که برنده بازی هستیم و به طور کلی پیشرفت بسیار خوبی داشتیم. انرژی و جنبش قانع‌کننده‌ای از بازیکنان دیدم و در بازی‌هایی که امتیاز نگرفتیم واقعاً بدشانس بودیم و البته در برخی از آنها تقصیر خودمان بود که دچار اشتباهات شدیم و فاقد نظم و انضباط بودیم.


سرمربی آرسنال خاطرنشان کرد: برای آنکه یکی از تیم‌های مدعی قلمداد شویم باید در مسابقات برنده شویم و در پس هر پیروزی انرژی متفاوتی به تیم تزریق می‌شود و بازیکنان نیز با انگیزه بیشتری در خدمت تیم هستند و ترمزدستی پیروزی‌های متوالی را نمی‌کشند. خیلی خوشحالم که در تمامی مناطق زمین به‌خصوص در یک‌سوم هجومی بسیار سرزنده به نظر می‌رسیم و اگر با همین روند ادامه دهیم، اتفاقات بسیار مناسب‌تری برای تیم رقم می‌خورد.


آرتتا در خصوص درخشش کیران تیرنی که با گل انفرادی عالی خود دروازه حریف آرسنال را باز کرد، عنوان کرد: از همان زمان که سرمربی آرسنال شدم، این بازیکن از ناحیه کتف آسیب دید ولی استعداد فوق‌العاده‌ای داشت و نگرش و تعهد کاملی به خرج داد تا به ترکیب اصلی رسید. به خاطر گلی که به ثمر رساند بسیار خوشحالم و می‌دانم که هر روز می‌تواند بهتر از دیروز باشد. او سازگاری بسیار خوبی با مسائل داشت. با موفقیت از چالش‌ها عبور کرد و بازیکن واقعاً بالیاقتی است که می‌تواند کمک‌های بیشتری به آرسنال کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب