دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1394 - 13:41

رئیس مرکز پژوهش‌های علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز: در بحران‌ها خیلی نباید منتظر دولت شد

رئیس مرکز پژوهش‌های علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز گفت: در بحران‌ها خیلی نباید منتظر دولت شد؛ زمان اینکه دولت بتواند تمام کار‌ها را انجام بدهد، گذشته است.
کد خبر : 55362

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد جعفر ناظم السادات در سمینار استانی مدیریت کمبود و بحران آب همراه با شش کارگاه آموزشی مجزا که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان با همکاری انجمن دانش آموختگان، تشکل‌های مردم نهاد، ادارات و ارگان‌های شهرستان ارسنجان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش شروعی است برای همدلی و همکاری تا با مشکلات مقابله کنیم و بگوییم که می‌شود که بدون توقع از دولت کار انجام داد.


وی گفت: ما زیاد به پول نیاز نداریم به همراهی و درک متقابل بین مردم و دستگاه‌های اجرایی دولت نیاز داریم، هرکجا که درک مشترک به وجود آید با موفقیت همراه است.


دبیر علمی سمینار استانی مدیریت کمبود و بحران آب افزود: ما مسائل مربوط به آب را بررسی کرده‌ایم، اثرات اقتصادی، بهداشتی، درمانی حتی آب مصرفی روزانه را با همکاری استادان دانشگاه آزموده‌ایم تا بتوانیم مردم را برای مقابله با مشکلات پیش رو آماده کنیم آنهایی که در مصرف آب به‌طور مستقیم سرو کار دارند، باید درگیر این مطالب باشند.


وی گفت: دولت هم باید به سازمان‌ها و مردم کمک کند. با همدلی و همیاری دولت و مردم می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب