دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1399 - 17:31

پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پی رحلت آیت‌الله مصباح یزدی

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ارتحال آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.
کد خبر : 553537
مصباح+یزدی.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ارتحال عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر، آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی، استاد برجسته حوزه علمیه و بنیان‌گذار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.


اسکندر مؤمنی در این پیام آورده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


انالله و انا الیه راجعون


رحلت استاد ارجمند آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی، که عمر پربرکت خود را در وادی تألیف، تحقیق و تعلیم صرف کرده‌اند، مایه تأسف و اندوه گردید.


این فقیه انقلابی، از شاگردان برجسته محضر علمی و مکتب فکری امام راحل عظیم‌الشأن (ره) بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر‌های علمی و اجرایی و مدیریتی در حوزه علمیه از جلسات تدریس و تلاش‌های تحقیقی و تالیفی تا بنیان‌گذاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نقشی برجسته و مجاهدتی شایسته تقدیر داشت و در دوران نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، از عناصر مؤثر و کلیدی به شمار می‌رفت.


این‌جانب فقدان این عالم مجاهد و خدوم را به محضر امام زمان (ارواحنا فداه) و رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و خاندان معظم و وابستگان و شاگردان و علاقمندان ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.


انتهای پیام/4127/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته