دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رونالد کومان:

نیازی به عصبی شدن در مورد مسی نیست/ او برای تصمیم‌گیری آزاد است

سرمربی تیم بارسلونا گفت: لازم نیست در خصوص مسی عصبی و نگران باشیم و او آزاد است که تصمیم بگیرد چه می‌خواهد و چگونه به هدفش می‌رسد
کد خبر : 553522
16095876942462.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال بارسلونا فرداشب در چارچوب رقابت‌های لالیگا با اوئسکا دیدار خواهد داشت.


نشریه «مارکا» اعلام کرد رونالد کومان در نشست خبری پیش از این مسابقه در خصوص شرایط لیونل مسی به خبرنگاران اظهار کرد: مسی در دو روز اخیر تمرینات بسیار خوبی داشته و در حالی که برخی بازیکنان همانند او تمرین نکردند، بدون کوچک‌ترین ناراحتی، خوشحال و با انگیزه فراوان، تمرینات را پیگیری کرد. بدون شک او بازیکن مهمی برای ما است.


وی افزود: بهتر است وضعیت مسی را با دقت نگاه کنیم. او مصاحبه کرده و گفته هنوز نمی‌خواهد تصمیمی برای جدایی بگیرد. مانند هر بازیکنی که قراردادش تمام می‌شود او آزاد است که تصمیم بگیرد چه می‌خواهد و چگونه به هدفش می‌رسد. مسی نشان داده که بهترین بازیکن تیم است و نمی‌خواهد الان تصمیمی بگیرد. لازم نیست در خصوص او عصبی و نگران باشیم.


سرمربی تیم بارسلونا در خصوص مصدومیت بازیکنان تیمش به خصوص فیلیپه کوتینیو که سه ماه از میادین دور خواهد ماند، عنوان کرد: این موضوع ضرر قابل توجهی است. اگر درباره آنسو فاتی، جرارد پیکه و سرجیو روبرتو صحبت کنیم تقریباً همه در ابتدای فصل با ما بودند و حالا با کمبود بازیکن مواجه هستیم. این مشکل بزرگی است. در حال تمرین با بازیکنانی هستیم که تلاش می‌کنند در خدمت تیم باشند اگرچه کیفیت متفاوتی است. مصدومیت‌های زیاد، بدشانسی بارسلونا محسوب می‌شود. بدون شک به تمامی نفرات نیاز داریم و تلاش خواهیم کرد بهترین نتیجه را کسب کنیم.


کومان در خصوص تلاش‌های آنتوان گریزمان برای رسیدن به اهداف خود عنوان کرد: مسئله فقط آنتوان نیست. بازیکنان زیادی در خط حمله هستند که باید حداکثر تلاش خودشان را بکنند تا تیم را به هدفش برسانند. ما روی تمامی بازیکنان حساب باز می‌کنیم ولی در برخی از بازی‌ها شاهد بوده‌ایم فرصت‌های زیادی از دست رفته است. نقل و انتقالات ژانویه تازه شروع شده و تلاش خواهیم کرد بدون ذکر نام به دنبال تقویت تیم باشیم تا به اهداف مدنظرمان برسیم.


وی در خصوص دیدار با اوئسکا هم گفت: می‌دانیم هر بازی پیچیدگی خاص خود را دارد. صرف‌نظر از آنچه وضعیت تیم‌ها در جدول است، باید تلاش کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم. آرزوی ما در سال جدید بازگشت هواداران به ورزشگاه‌هاست. مشتاقانه منتظر هستیم تا جوّ عادی در مسابقات حاکم شود و بتوانیم بازی‌های مد نظرمان را ارائه کنیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته