دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط پدر شهید امیرنژاد صورت گرفت؛

اهدای هزار متر مربع زمین برای ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی در یاسوج

پدر شهید امیرنژاد از شهدای فتنه 88 قطعه زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع را برای ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی در یاسوج اهدا کرد.
کد خبر : 553430
index.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یاسوج، همزمان با سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی و بزرگداشت یوم‌الله 9 دی (روز بصیرت) مراسم تجلیل و دیدار با خانواده تنها شهید فتنه 88 استان کهگیلویه و بویراحمد (شهید ناصر امیر‌نژاد دانشجوی رشته هوافضای واحد علوم تحقیقات برگزار شد.


نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این دیدار دستاوردهای انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست.



آیت‌الله سیدنصیر حسینی با بیان اینکه بزرگداشت یاد شهید کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا از مهم‌ترین وظایف هر فرد در جامعه اسلامی است.


در این دیدار که با حضور نورمحمد علی‌پور معاون دانشجویی فرهنگی، حجت‌الاسلام محمد غفاری مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا افتخاری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، پدر شهید امیرنژاد با تشکر از حضور نماینده مقام معظم رهبری و هیئت همراه در بیت شهید، قطعه زمینی به مساحت هزار متر مربع برای ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی اهدا کرد.



حجت‌الاسلام محمد غفاری مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج نیز بیان کرد که در شورای فرهنگی پیشنهاد  شده که یکی از ساختمان‌های واحد یاسوج به نام شهید امیر‌نژاد نامگذاری شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد مسجد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته