دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1394 - 07:53

نبرد تیم های دوم و سوم جدول در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال/ نفت آبان به دنبال تثبیت صدرنشینی در مشهد

هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز انجام می‌شود که در حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم مدعی پتروشیمی بندر امام و شمیدر تهران مقابل هم قرار می‌گیرند.
کد خبر : 55342

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با پنج دیدار برگزار می‌شود که یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته نبرد دو تیم پتروشیمی بندرامام مقابل شمیدرتهران است که در رده دوم و سوم جدول قرار دارند.


این دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که در هفته گذشته برابر حریفان خود به پیروزی رسیده‌ بودند .پیروزی در این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که تیم پیروز این میدان حتی این شانس را دارد که در صورت باخت این هفته نفت آبادان صدرنشین لیگ شود.


در دیگر بازی امروز تیم دانشگاه آزاد که در چند بازی اخیر دچار شکست‌های پی‌در‌پی شده‌است میزبان شهرداری گرگان خواهد بود. در دور اول این مسابقات دانشگاه آزاد مغلوب شهرداری گرگان شده بود؛ حالا باید دید که شاگردان هاشمی می‌توانند از پس این تیم بربیاید و بعد از چند شکست متوالی به پیروزی برسند.


تیم نفت‌آبادان که هم اکنون صدر جدول را تصاحب کرده است، نیز میهمان تیم ثامن در مشهد خواهد بود. قطعا تیم نفت آبادان برای اینکه صدر جدول را از دست ندهد تنها به پیروزی در این بازی فکر می کند.


تیم نیروی زمینی که توانست با چند برد در رده هشتم جدول قرار بگیرد مهمان شهرداری اراک خواهد بود. با توجه به اینکه شهرداری اراک در رده پنجم جدول قرار دارد و تا به اینجا عملکرد نسبتا خوبی داشته است، نیروی زمینی مقابل این تیم کار سختی پیش رو دارد.


آخرین بازی این هفته دیدار دو تیم قعرنشین آینده‌سازان میهن وشهرداری تبریز است که هر دو تیم با توجه به اینکه نتایج ضعیفی کسب کردند به دنبال پیروزی و ارتقای رتبه خود در جدول هستند.


*برنامه کامل مسابقات هفته یازدهم به شرح زیر است:


دوشنبه 23 آذر


پتروشیمی بندر امام – شیمیدر تهران


دانشگاه آزاد – شهرداری گرگان


ثامن مشهد- نفت آبادان


شهرداری اراک- نیروی زمینی تهران


آینده‌سازان اصفهان- شهرداری تبریز


جدول رده‌بندی:


1- نفت آبادان 18 امتیاز


2- پتر وشیمی بندر امام 18 امتیاز


3- شیمیدر تهران – 18 امتیاز


4- شهرداری گرگان 16 امتیاز


5- شهرداری اراک 16 امتیاز


6- دانشگاه آزاد 15 امتیاز


7- ثامن مشهد 14 امتیاز


8- نیروی زمینی 12 امتیاز


9- شهرداری تبریز 12 امتیاز


10- آینده‌سازان اصفهان 11 امتیاز


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته