دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشجوی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی:

شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها بی‌ادعا کار کرد/ شکست داعش، تیر خلاصی بر پیشانی آمریکا

دانشجوی کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد: شهید سلیمانی روحیه دفاع مقدس را حفظ کرده بود و در همه عرصه‌ها بی‌ادعا کار می‌کرد.
کد خبر : 553413
photo_2021-01-02_11-58-18.jpg

زینب هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شهرکرد به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها، درباره ترس آمریکا از سردار حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد: ترس و عصبانیت آمریکایی‌ها به‌دلیل همان حرف ترامپ بود که چند تریلیون دلار هزینه کردیم؛ اما بی‌نتیجه بود.


وی اضافه کرد: حضور آمریکا در عراق و سپس ایجاد گروهک تروریستی داعش در منطقه با وجود سردار سلیمانی و سپاه قدس ایران در منطقه متزلزل و جبهه مقاومت از ایران تا لبنان شکل گرفته بود و همین دلیل اصلی ناکامی سیاست‌های آمریکا در منطقه شد.


دانشجوی کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود: شکست داعش برای آمریکا مانند تیر خلاصی بود که بر پیشانی آمریکایی‌ها وارد آمد؛ چراکه جبهه مقاومت با محور سردار سلیمانی نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد.


سردار سلیمانی چرا آنقدر محبوب بود؟


هاشمی درباره دلیل محبوبیت سردار سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی روحیه دفاع مقدس را حفظ کرده و در همه عرصه‌ها بی‌ادعا کار می‌کرد و با داشتن شهامت، تواضع و روحیه انقلابی بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده بود.


وی درباره تحولات بعد از شهادت سردار سلیمانی به آنا گفت: شهادت سردار دلها، روحیه همدلی و همبستگی را بین مردم ایران و منطقه به‌شدت زنده کرد. تشییع باشکوه سردار سلیمانی در دو کشور و برانگیخته شدن احساسات مردم دنیا، موجب تقویت جبهه مقاومت شد.


این فعال دانشجویی اظهار کرد: سردار سلیمانی در وصیت‌نامه خود مجاهدان محور مقاومت، ایرانی‌ها، مردم کرمان، خانواده شهدا، سیاسیون، نظامی‌ها، مراجع تقلید و علما را مورد خطاب قرار داده که تلاش برای حفظ نظام و دفاع از ولایت و تقویت جایگاه ولایت، اصلی‌ترین محوری است که به آن پرداخته است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته