دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1394 - 12:09

پاسخ واحد کرج به انتشار یک خبر کذب

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در پاسخ به مطلب مندرج در برخی سایت‌های خبری با عنوان «مجوز تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج صادر نشد» جوابیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر : 55323

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن جوابیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در پاسخ به مطلب مندرج در سایت‌های خبری به این شرح است:


الف) اصولا از سوی تشکل بسیج دانشجویی هیچ درخواستی مبنی بر مجوز برگزاری همایش، مناظره و... نداشته‌ایم و در واقع درخواستی از سوی این تشکل واصل نشد تا کار به مخالفت، لغو مجوز و یا تعطیلی برنامه بینجامد. این در حالی است که این تشکل با نصب دو بنر بدون هیچ‌گونه مزاحمتی از سوی مسئولان دانشگاه اقدام به فراهم آوردن مقدمات برپایی تریبون آزاد در فضای باز دانشگاه کردند که به دلیل برودت هوا در روز ۱۶ آذر این برنامه از سوی خود بسیج دانشجویی تعطیل شد!


ب) درحالی که سالن اجتماعات شهید مطهری یکی از محل‌های برگزاری همایش روز دانشجو، میزبان دکتر بهروز میرزا، رئیس دانشگاه، بود، جان‌مایه سخنرانی وی با توجه به زمینه‌های به‌وجود آمده، تشویق دانشجویان به حضور موثر و جدی در قالب تشکل‌ها و فعالیت در چارچوب قانون بوده است؛ حتی از مسئولان پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی و نیز دانشکده پرستاری و مامایی با اهدای لوح قدردانی از سوی رئیس دانشگاه تجلیل شد!


ج) در پاسخ به ادعای مطرح‌شده مبنی بر اینکه دست‌اندرکاران مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اجازه ورود اعضای تشکل‌های دانشجویی به سلسله برنامه‌های روز دانشجو را صادر نکردند؛ اظهار می‌دارد این ادعا کذب محض بوده به این نشان که مسئولان و اعضای تشکل بسیج دانشجویی خود نیز در این همایش‌ها حضور داشته‌اند!


شاید کسانی نخواستند این قطار همایش‌ها به سهولت به سرمنزل برسد که به لطف حضور آگاهانه دانشجویان این آرزو به بار ننشست و واحد جامع کرج با برگزاری پنج همایش و یک مراسم مناظره و پرسش و پاسخ که از سوی نهاد مقام معظم رهبری اجرا شد و تقدیر از دانشجویان فعال و بر‌تر در هر پنج همایش و هم با برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان، مجموعاً با هفت برنامه جامع به طور همزمان روز بسیار بزرگی را در تاریخ فعالیت فرهنگی و اجتماعی خود به ثبت رسانید. فقط کسانی که دیده را به بد دیدن آلوده‌اند می‌توانند در مقام انکار این موفقیت بنشینند و یک بحث و مشاجره خصوصی و به دور از فضای حاکم بر همایش را با فرافکنی بحران جلوه کنند که البته طرفی برنخواهند بست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته